Tomorrow.io זכתה באליפות המיחזור הראשונה לחברות בישראל של סיבוס-סודקסו בשיתוף תמיר

חברת חיזוי מזג האוויר עקפה את כל המתחרות בדרך לפסגה וזכתה בגיפטקארד בשווי 10,000 שקל. Ratio Energies סיימה במקום השני, Iguazio סגרה את הפודיום במקום השלישי

מימין: רני איידלר מנכ"ל תאגיד תמיר, שמעון אלקבץ מנכ"ל Tomorrow.io, הגר ורשבסקי סמנכ"לית שיווק ומוצר סיבוס סודקסו ואיתן זינגר מנכ"ל סיבוס סודקסו. צילום: דדי בר דויד

Tomorrow.io זכתה באליפות המחזור הראשונה לחברות בישראל של סיבוס-סודקסו בשיתוף תמיר

אליפות המחזור הראשונה עבור חברות בישראל של סיבוס-סודקסו בשיתוף תאגיד המחזור תמיר הגיעה לסיומה עם ניצחונה של חברת Tomorrow.io, המפתחת טכנולוגיות לחיזוי מזג האוויר. המנצחת גברה על מספר רב של חברות שהשתתפו בתחרות. בעקבות הניצחון באליפות ולרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי (שהתקיים ב-5 ביוני), העניקה סיבוס-סודקסו לעובדי Tomorrow.io תעודת הוקרה  על התרומה לסביבה וכן גיפטקארד בשווי 10,000 ששקל. החברה החליטה לתרום את סכום הזכייה לעמותת אותות הגג הוורוד ועמותת בית דרור המעניקות קורת גג לבני נוער להט”בי וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה. כמו כן, חברת Ratio Energies הגיעה אל המקום השני באליפות המחזור ואילו חברת Iguazio סיימה שלישית.

בכל חברה מספר שונה של עובדים, לכן החישוב נעשה לפי משקל פסולת האריזות (אריזות מזון וטייק-אווי, אריזות של ציוד משרדי ועוד) שנאספה בכל חברה במשך שלושת חודשי התחרות, חלקי מספר העובדים בחברה, כאשר המנצחת היא החברה שאספה את המשקל הגבוה ביותר ביחס לעובד.

52 עובדי חברת Tomorrow.io הפרידו באמצעות הפח הכתום 250 ק”ג של פסולת אריזות – 4.8 ק”ג בממוצע לעובד. 41 עובדי חברת Ratio Energies מחזרו 180 ק”ג של פסולת אריזות (4.39 ק”ג בממוצע לעובד) ו-59 עובדי Iguazio מחזרו 240 ק”ג (ממוצע של 4.06 ק”ג לעובד).

הגר ורשבסקי סמנכ”לית השיווק והמוצר של סיבוס סודקסו: “אנחנו שמחים מאוד על ההצלחה הגדולה של אליפות המחזור הראשונה שהובלנו עבור חברות בישראל. התחרות שיזמנו הובילה חברות ועובדים למחזר יותר ולשמור על איכות הסביבה. ברכות לחברת Tomorrow.io על הניצחון ותודה לכל החברות שלקחו חלק בתחרות המוצלחת. אליפות המחזור מתכתבת עם הערכים שלנו כחברה, קיימות, שמירה על איכות הסביבה, ואותם אנו פועלים לקדם באופן יזום גם בקרב לקוחותינו, כפי שעשינו בעבר כשקידמנו משלוחים וטייק אווי ללא סכו”ם חד פעמי וכן מעבר של חברות לשימוש דיגיטלי מלא ללא כרטיסי פלסטיק ושיתופי פעולה עם חברות כמו OPA לסיוע באופן אקטיבי לשמור על הסביבה ולהפחית את זיהום האוויר. אנחנו מצפים כבר לפתיחת אליפות המחזור השנייה ולהצטרפות של חברות נוספות לתחרות”.

רני איידלר מנכ”ל תאגיד המחזור תמיר: “שמחנו להיות חלק מתחרות המחזור שהובילה חברת סיבוס. חברות רבות מפרידות אריזות בתחומן כחלק מתפיסת עולם ושגרת חיים, חברת Tomorrow.io פעלה מהרגע הראשון בנושא הפרדת הפסולת ברצינות ועם רצון אמיתי להצליח, ורואים את פירות ההשקעה. אני בטוח שיש לזה השפעה נפלאה על העובדים שעושים יום יום משהו טוב לסביבה, וכשמתרגלים להפריד אריזות בעבודה, קל יותר לשנות את ההרגלים גם בבית”.

שמעון אלקבץ, מנכ”ל Tomorrow.io: “אנו חברה ששמה לעצמה כמטרה לעזור לחברות ומדינות להתמודד עם אתגרי האקלים העולים ברחבי העולם. כחברת טכנולוגיה מובילה בתחום האקלים אנחנו תמיד מנסים לשמש דוגמה ואני שמח מאוד לראות שהמאמצים שלנו נשאו פרי. אני חייב להודות שהמאמצים בכלל לא משמעותיים מבחינת תשומת הלב והעלות לארגון – מה שמראה שגם עם מעט מאוד מאמץ אפשר להגיע לאימפקט חיובי לסביבה. מקווה שזה ייתן השראה לחברות נוספות שאפשר ללכת בדרך הזו. תודה לסיבוס-סודקסו ולתאגיד המחזור תמיר על ההכרה ועל תרומתם לנושא”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*