Sodexo תמותג מחדש ותיקרא Cibus Sodexo

החברה תשנה את הנראות של כל הפלטפורמות והכלים הטכנולוגיים שלה לרבות כרטיס ההסעדה המזוהה אתה תחת השם החדש. המיתוג ילווה בקונספט BOOST YOUR DAY וישים דגש על השירות שנותנת החברה

צילום: מתוך אתר החברה
צילום: מתוך אתר החברה
יואן דהי - מנהל שיווק sodexo , צילום: ישראל כהן
יואן דהי – סמנכ”ל שיווק וסטרטגיה ב-Cibus Sodexo, צילום: ישראל כהן

חברת Sodexo תמותג מחדש ותשנה את הנראות של כל הפלטפורמות והכלים הטכנולוגיים שלה לרבות כרטיס ההסעדה המזוהה אתה, תחת השם Cibus Sodexo. המיתוג ילווה בקונספט של BOOST YOUR DAY  וישים דגש על השירות שנותנת החברה כ”מקור לייצור אנרגיה חיובית ביום העבודה”. המיתוג המחודש של החברה נעשה על ידי סוכנות המיתוג והאינטראקטיב awesome.

בחברה מציינים, כי המיתוג החדש נולד מתוך ההבנה שהלב של כל ארגון טמון במשאב האנרגטי של העובדים, והוא זה שמגביר מוטיבציה, מעצים עובדים וארגונים ומהווה גורם משיכה עבור עובדים חדשים.

 יואן דהי, סמנכ”ל שיווק, אסטרטגיה וחדשנות ב-Cibus Sodexo: “אנחנו שמחים וגאים להשיק את המיתוג החדש. בדקנו ומצאנו שהמודעות למותג Cibus נשארה גבוהה והוא מזוהה עם תחום ההטבות לעובדים לכן החלטנו לצרף אותו לשם החברה Sodexo. מעבר לשינוי השפה התקשורתית, אנו צפויים בתקופה הקרובה להשיק מגוון כלים דיגיטליים שישפרו עוד יותר את חוויית השימוש של העובדים בשירות”.

הדמיה של הכרטיס החדש
הדמיה של הכרטיס החדש

החברה קיימה אירוע ההשקה בהשתתפות מנכ”ל תאגיד Sodexo אורליאן סונט, שסיפר כי ישראל היא המדינה הראשונה שהוא מבקר בה לאחר מינויו, מבין 80 מדינות ש-Sodexo פועלת בהן, וציין את השלוחה הישראלית ככזו שפועלת בחזית ההתפתחות הטכנולוגית.

Cibus Sodexo היא חברה בת של תאגיד Sodexo, שרכשה את פעילות חברת Cibus בישראל במרץ 2013, ועוסקת כבר 20 שנה בתחום פתרונות ההסעדה לחברות וארגונים. כיום החברה מספקת שירותי הסעדה ליותר מ-2,500 חברות ו-330 אלף עובדים בכ-5,000 מסעדות בפריסה ארצית.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*