Sodexo משיקה מותג קפטריה חלבית – eat

אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site: סיום משבר הקורונה נראה באופק ועל כן אנו מתכננים לצד המשך והגברת פעילות ההסעדה של החברה, להשיק מותג שילווה את הקפטריות החלביות שאנו נפעיל

קפיטריה EAT באלביט בחיפה

חברת Sodexo משיקה מותג קפטריה חלבית חדש. המותג החדש, “eat”, יכלול קפטריה חלבית בעלת תפריט עשיר ומגוון, יספק לסועדים חוויה חדשה וחדישה ויפעל בכל הקפטריות שמנהלת סודקסו.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site: “סיום משבר הקורונה נראה באופק ועל כן אנו מתכננים לצד המשך והגברת פעילות ההסעדה של החברה, להשיק מותג שילווה את הקפטריות החלביות שאנו נפעיל. בניית המותג נעשתה בתהליך ארוך ובבחינת כל פרט ומרכיב בתפריט החדש שלנו על מנת לתת את השירות המיטבי לקהל לקוחותינו”.

חברת  Sodexo On Site  מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כל זאת כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים (Quality of Life Services). החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*