זכתה במכרז: Sodexo תנהל את מערך ההסעדה של קריית הכבאות בראשון לציון

מערך ההסעדה כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, בישול במקום של אוכל טרי, הגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים, בהתאם לתקני התו הסגול

אודי בן שימול מנכ"ל sodexo on site. צילום: טל שחר

חברת Sodexo מדווחת על זכייה במכרז יוקרתי: תנהל את מערך ההסעדה של קריית הכבאות בראשון לציון. החברה תנהל את מערך ההסעדה של מרכז ההדרכה, בית הספר הארצי לכבאות והצלה בראשון לציון.  מערך ההסעדה כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין וכמובן עד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים, בהתאם לתקני התו הסגול ושמירת מרחק.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site: “אנו מודים על האמון  של הרשות הארצית לכבאות והצלה ובטוחים כי המשרתים והמבקרים במתחם ייהנו משירות ותפריט איכותי, בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שאנו מציבים לעצמנו. אין זה מובן מאליו, שעל אף משבר הקורונה הפוקד אותנו מזה כשנה, סודקסו ממשיכה לצמוח ולהתרחב, וזאת הודות למסירות, ההתמדה והשקעה של עובדי החברה”.

חברת  Sodexo On Site  מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*