Pop up wine bar – מיזם של אייל נאור

המפגש יתקיים אחת לשבוע ויארח בכל פעם יקב אחר. בכל מפגש יהיו שלוש סדרות של יינות בשלוש רמות מחיר. המיזם מביא את היקבים המובילים בישראל לתל אביב

פופ אפ בר יין מארח את היקבים טוליפ ומאיה

Pop up wine bar הוא מיזם חוויתי חדש מבית היוצר של היזם והמפיק אייל נאור. נאור, הבעלים של חדרפרטי בתל אביב, הקים את המיזם מתוך רצון להנגיש את תרבות היין בישראל. אייל נאור מביא את היקבים המובילים בישראל לתל אביב וה-Pop up wine bar יעבוד אחת לשבוע ויארח בכל פעם יקב אחר.

בכל מפגש יהיו שלוש סדרות של יינות בשלוש רמות מחיר שונות. ניתן לטעום את היינות ולרכוש בקבוק יין במחיר חנות לאחר טעימה בתוספת דמי חליצה של 25 שקלים, לשבת במרפסת המקורה או בחלל האירוח הפנימי וליהנות מהיין הנבחר, לצד מנות קטנות מהמטבח של השף של חדרפרטי, אלעד בן דוד, וכל זה באווירת אירוח משוחררת, קלילה עם מוסיקה משובחת ברקע ובמחירים סבירים ונגישים.

Pop up wine bar יארח אחת לשבוע, את מיטב היקבים בישראל:

25.3 – התארח יקב דלתון ב”לילי מטבח שף”.

1.4 – החל מהשעה 11:00 מארחים את יקב טוליפ ויקב מאיה ב”חדרפרטי”.

5.4  – החל מהשעה 18:00 מארחים את יקב ברבדו ויקב נטע ב “חדרפרטי”.

11.4 – החל מהשעה 18:00 מארחים יקבים שונים ב”חדרפרטי”: נטופה, רמת הגולן, דלתון, ברבדו, ביתא, טוליפ ומיה.

לצד היין יוגשו מנות משתנות: מבחר גבינות בוטיק ישראליות לצד ירקות טריים, פוקצ’ה עם מטבלים, סלט שוק הכולל ירקות טריים וגבינה בולגרית, קציצות ירק, עלי גפן ממולאים ובורקס יפואי, המנות משתנות ומחירן נע בין 25-35 שקל.

פופ אפ בר יין מארח את היקבים ברבדו ונטע

היזם והמפיק אייל נאור, הבעלים והמנהל של חברת EXP להפקת אירועים ושל חללי האירוח – “חדרפרטי”, “לילי – מטבח שף” ו”מטבח אחורי” – שלושת החללים ממוקמים בבית פנורמה שבדרום תל אביב. אייל – בעל ניסיון של יותר מ־25 שנה בעולם הפקות האירועים (העסקיים והפרטיים) מגיע לתחום מתוך אהבה ותשוקה לאוכל ולאירוח.

לדבריו, “המיזם הוקם בעקבות  סיור קולינרי שעשה לאחרונה ברומא, באחת התחנות במהלך הסיור נערכו טעימות יין במחסן יין ליד השוק, המקום הזכיר לי את ‘מטבח אחורי’ שאף הוא עמוס בדברי מעדניה, בערב המקום הופך לבר יין למקומיים וזה למעשה היווה עבורי את ההשראה למיזם היין, כשהגיע לארץ, ערך משאל בפייסבוק על בר יין, ההיענות הייתה גבוהה וכבר באירוח הראשון שנעשה בשיתוף יקב נטופה, הגיעו יותר מ-200 אורחים.

“המיזם בא לתת מענה לקהל במגוון גילאים, אנשים שרוצים להימנע מלהיכנס לתוך תל אביב, יכולים להתארח אצלנו בדרום תל אביב עם מענה של חניה חופשית וחווית בילוי, כאשר היין הוא המרכז והאוכל הוא הנלווה”.


להזמנות ושריון מקום:

טלפון: 03-6888816

כתובת: דרך בן צבי 84 תל אביב יפו.

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*