Patrick’s Rooftop בפתח תקוה פותחים את השנה האזרחית עם תפריט שף ושפע אלכוהול

מובטחת גם חגיגה אל תוך הלילה עם מוזיקה בניצוחו של DJ אלמוג פלוס, הקרנות על  מסכי לד ענקיים, מגוון מתחמי ישיבה ואווירה אקסקלוסיבית לשנה החדשה שבפתח

אנטריקוט על מצע פירה כמהין. צילום: דניאל לילה

פטריק’ס בפתח תקווה – Patrick’s Rooftop – מזמין אתכם לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם ארוחת שף זוגית המבטיחה להתחיל את השנה עם חיוך. הסניף בפתח תקוה נפתח לאחרונה על ידי צחי נעים, שעד לא מזמן עסק בהייטק. אהבתו לגסטרונומיה הביאה אותו לפתח קריירה של איש עסקים ולקדם את הפאב אירי/מסעדה, הסניף התשיעי ברשת פטריק’ס.

פטריקסבורגר, מתכון ביתי עם מרכיב סודי. צילומים: דניאל לילה

הארוחה תוכננה ליום שלישי ה-31 בדצמבר 2019 ותיפתח עם פוקצ’ת קונפי שום ומטבלים, שיאפו בתנור האבן במקום. בהמשך – מנה עיקרית לבחירה של פיש אנד צ’יפס – פילטים של דג בבלילה מוגש עם צ’פס חם ופריך / פטריקסבורגר – מתכון ביתי בעל מרכיב סודי, טחון מנתחים טריים ומובחרים / המבורגר טבעוני – קציצת פטריות, סייטן ועדשים מוגשת בלחמניה עם ירקות וצ’יפס / נתח סלמון על ירוקים – פילה סלמון צלוי בגריל, מוגש על ירקות ירוקים, עם שום ויין לבן / סטייק פרגית – סטייק פרגית עסיסית במרינדה, מוגש עם תפו”א בעשבי תיבול טריים / אנטריקוט – 200 גרם אנטריקוט מובחר, עשוי בגריל למידה הרצויה. מוגש עם פירה כמהין, צ’ימיצ’ורי וסלט.

לסיום מכין השף ספיישל קינוח זוגי לכל שולחן. הארוחה תלווה בשתייה קלה וכוס יין לכל סועד.

משמאל: צחי נעים היזם בפתח תקוה ותומר אסידון מנכ”ל הרשת

כל זאת, לצד בר מפואר עם לא פחות מ-26 סוגי בירות מחבית ומבחר ענק של אלכוהול. מובטחת חגיגה אל תוך הלילה עם מוזיקה איכותית בניצוחו של DJ אלמוג פלוס, הקרנות על  מסכי הלד הענקיים שבמקום, מגוון מתחמי ישיבה למי שמעדיף בפנים, בחוץ או במתחם המעשנים ואווירה אקסקלוסיבית לשנה החדשה שבפתח.

עיצוב המסעדה נעשה בהשראת הפאבים האירים הקלאסיים והוא כולל כ-250 מקומות ישיבה, חלקם באולם המרכזי, הכולל חדר אירוח פרטי (VIP) וחלקם במרפסת הפתוחה. השולחנות והבר עשויים עץ מהגוני. הקירות מצופים בלבנים אדומות המיובאות מחו”ל וגולת הכותרת היא המרפסת הפתוחה אליה הובאו עצי פרי ונוי המקנים תחושה של ישיבה בבוסתן.

סבב ראשון יערך בין השעות 22:15-20:00 במחיר 300 שקל לזוג (כל סועד נוסף בתוספת 150 שקל) וסבב שני החל מהשעה 22:30 במחיר 400 שקל לזוג (תוספת של 200 שקל לכל סועד נוסף). יש להזמין מקומות מראש.

 


Patrick’s Rooftop

Irish Pub & Fine Kitchen

רחוב תוצרת הארץ 4, ‏פתח תקווה

טל’: ‏‎ 03-5277070

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*