KFC מתרחבת בישראל: תפתח ארבע מסעדות חדשות

רשת העוף הבינלאומית תפתח השבוע שני סניפים חדשים – האחד בקניון רמלוד על כביש 40 והשני בקניון  Big fashion אשדוד. בחודשים הקרובים צפויים להיפתח שני סניפים נוספים – בראש פינה ובזכרון יעקב

רשת KFC

רשת המסעדות העולמית KFC – קנטאקי פרייד צ’יקן – אשר הושקה בישראל בפברואר 2020, ממשיכה להתרחב והיא תפתח ארבעה סניפים חדשים. הסניף הראשון שייפתח בימים הקרובים ממוקם בקניון רמלוד שעל כביש 40. הסניף ישרת את תושבי רמלה, לוד ואת כל התנועה החולפת על כביש 40 הפופולרי. כמו כן ישרת הסניף את עובדי אזור התעשייה איירפורט סיטי ושאר היישובים באזור. הסניף השני ייפתח בימים הקרובים באשדוד, בתוך הקניון  המצליח Big fashion בעיר, צמוד למתחם הסינמה סיטי החדש שנפתח לפני מספר שבועות. השקת הסניפים החדשים תלווה בקמפיין שילוט חוצות, בקמפיין רדיו מקומי, בפעילות דיגיטל בעמודי KFC ובפעילות משפיענים ברשת.

שני סניפים נוספים ייפתחו בחודשים הקרובים בצפון הארץ – האחד בקניון ראש פינה בכניסה ליישוב, והשני בקניון מול זכרון הפתוח שבזכרון יעקב. פתיחת הסניפים תביא את מספר מסעדות KFC בישראל ל-9 ותמשיך את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, תוך הנגשה של  המנות האהובות של הרשת לקהל הישראלי. התפריט בישראל שומר על הטעם המקורי, המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

בהתאמה לימים אלה, הסניפים יפעלו על פי כל נהלי התו הירוק – יציעו  ישיבה במסעדות ו-Take Away בהתאם להתפתחות ההנחיות. העובדים יקפידו על שמירת מרחק, עטיית מסיכות ושמירה על היגיינה מרבית.

עומר זיידנר, מנכ”ל KFC  בישראל. ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. פתיחת הסניפים החדשים מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת. אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים״.

רשת KFC – התרחבות מהירה בישראל

על KFC

חברת KFC היא חברה בת של יאם ברנדז (NYSE: YUM), רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ good לפני יותר מ-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת, שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה המסורתית, ביותר מ-25 אלף מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*