Keto chef משיקים את Keto bun – לחמנייה קטוגנית מקמח שקדים

מדובר בשיתוף פעולה בין שף עודד טלמור, חוקר תזונה קטוגנית בארץ ובעולם, ומפעל מצות אביב. זהו מוצר ראשון מסדרת מוצרים עבור תזונה קטוגנית – דלה בפחמימות ועשירה בשומנים

קטו באן של קטו שף. צילום: גלי איתן. סטיילינג: עדי דוד
רועי וולף ועודד טלמור. צילום: גלי איתן

Keto chef מודיעים על השקת מותג קטוגני ראשון מסוגו בישראל תחת המותג Keto chef המיועד לתזונה קטוגנית – דלה בפחמימות ועשירה בשומנים. המותג הראשון בליין המוצרים הוא Keto bun – לחמנייה קטוגנית מקמח שקדים עם פחות מ-4 גרמים פחמימות ללחמנייה. הלחמנייה עצמה משמשת כבסיס לארוחה, מיוצרת על בסיס קמח שקדים ומכילה כמות גדולה של סיבים ושומנים, ללא תוספת סוכר והיא משביעה מאוד. מוצר זה מתאים לצרכני תזונה קטוגנית, תזונת פליאו, סוכרתיים והבוחרים בצריכה של שומן בריא לעומת פחמימות.

מחיר אריזה הכוללת ארבע לחמניות במשקל כולל של 400 גרם עומד על כ-30 שקל. ניתן להשיג בסניפי ניצת הדובדבן, בחנות המפעל של מצות אביב וחנויות הטבע השונות. בימים אלו עובדת החברה על פיתוח מוצרים נוספים דוגמת טורטיות, קרקרים, פירורי מאפה, חטיפי אנרגיה ועוד.

Keto chef הוא מותג שצמח מתוך ההבנה שפוטנציאל רב גלום בטרנד העולמי של תזונה דלת פחמימות ועתירה בשומן. את המותג הקימו חברי הילדות רועי וולף, סמנכ”ל ומבעלי חברת מצות אביב ובוגר הקורדון בלו, ועודד טלמור, שף ויזם קולינרי, בוגר UNLV שבמשך קרוב לעשור עבד במסעדות מובילות בלאס וגאס ובקליפורניה, ארה”ב. בחמש השנים האחרונות הוא חוקר וחי על פי התזונה הקטוגנית. טלמור הוא הבעלים של לופט לאירועי בוטיק, ביניהם גם ערבי תזונה קטוגנית בהם הוא מבשל תפריט של שמונה מנות קטוגניות, מספר על התזונה ועל יתרונותיה ומארח מרצים בנושא.

תזונת קיטו או תזונה קטוגנית היא דיאטה דלת פחמימות, מתונה בחלבון ועתירת בשומן, שעוזרת בשריפת שומן ואיבוד עודפי שומן בגוף בצורה יעילה ללא תחושת רעב. בנוסף, הוכח כי היא התזונה הטובה לסובלים מסכרת מסוג 2. בתזונה קטוגנית מוציאים מזונות עתירי פחמימות כגון פירות, לחם, פסטה וסוכר מהתפריט ובמקביל מגבירים את הצריכה של מזון עתיר שומנים כמו בשר שומני וחמאה.

צילומים: גלי איתן. סטיילינג: עדי דוד

תזונה קטוגנית מטרתה להביא את הגוף למצב בו הוא מבסס את מאגר האנרגיה שלו על שומן. כיוון שהמוח מתפקד על גלוקוז, שמקורו בפחמימות, בעת צריכה אפסית של פחמימות והתבססות מוחלטת על שומן כמקור אנרגיה, הגוף משנה את המטבוליזם ומייצר גופי קיטון (מכאן מקור שם התזונה) ומשתמש בהם במקום גלוקוז – זהו הדלק החלופי של המוח. בעקבות ההשפעה השונה על המוח, תזונה קטוגנית הוכחה כבעלת השפעה חיובית עבור אפילפטיים, חולי אלצהיימר, אוטיסטים ובעלי בעיות נוירולוגיות אחרות.

שף עודד טלמור: “אני חוקר את התזונה הקטוגנית בארץ ובעולם כבר חמש שנים. לא מצאתי אף מוצר שסיפק לי את הצורך בסנדביץ’ טוב מדי פעם. ידעתי שאני חייב לעשות מעשה. הקמתי את   Keto chef, רתמתי את הידע הקולינרי שלי והתחלתי לפתח את הלחמניה הקטוגנית המושלמת. כשחזרתי ארצה, חברתי לרועי וולף, מבעלי מצות אביב, והתחלנו לעבוד במרץ על פיתוח הלחמנייה. היום, חצי שנה לאחר מכן, אנו גאים להציג בפניכם את Keto bun – לחמנייה מקמח שקדים ללא תוספת סוכר ועם פחות מ-4 גר’ פחמימות ללחמנייה. החזון הוא לייצר ליין שלם של מוצרים המותאמים לתזונה ולשווקם בארץ ובעולם תחת המותג Keto chef, על מנת לעזור לכמה שיותר אנשים להיחשף לתזונה וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לה להציע”.

מחיר: 30 שקל לאריזה הכוללת כ-4 לחמניות במשקל  כולל של 400 גרם.

צילומים: גלי איתן. סטיילינג: עדי דוד

 

 

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*