IFF – חברה בתחום הטעם, הריח והתזונה, משיקה את טייסטפוינט ישראל לשירות השוק המקומי

שימי בנודיס, מנכ"ל Tastepoint ישראל: פרוטרום, שהייתה ידועה כחברה חדשנית בתחום חוויות הטעימה, עם מגוון רחב של טעמים, היא עתה חלק מ-IFF ותחת מעטפת טייסטפוינט אנחנו השילוב המושלם - פיתוח וייצור ישראליים, משולבים בתובנות ובחדשנות של מעצמה עולמית בתחום

שימי בנודיס מנכ"ל טייסטפוינט ישראל. צילום: יח"צ

IFF – חברה בינלאומית אמריקאית העוסקת בתחום הטעם, הריח והתזונה – משיקה את חברת Tastepoint מבית IFF בישראל, המתמקדת במתן שירות ללקוחות בישראל וזיהוי הזדמנויות צמיחה בשווקים המציגים צמיחה מהירה. בדצמבר 2019 הודיעה IFF על כוונתה להתפרס גאוגרפית עם חברות Tastepoint מבית IFF, בעקבות תוכנית אב שהוקמה בארצות הברית בשנת 2017.

Tastepoint ישראל בנויה על המורשת החזקה של פרוטרום בישראל וכוללת השקעה בנכסים מקומיים. בכוונת התאגיד להרחיב פעילות בישראל ולהשקיע תחילה 5.5 מיליון דולר במעבר לאתר ייצור ופיתוח חדשני.

החברה מחויבת לספק את צרכיו של כל לקוח גלובלי, ארצי, מקומי, מותג פרטי ויזם סטארט-אפ, על ידי מינוף הכוח העולמי של IFF עם מיקוד מקומי ייחודי. בין השאר, בכוונת התאגיד להפוך את ישראל למרכז כשרות עולמי של התאגיד – ריכוז המוצרים הכשרים בישראל.

המיקוד של Tastepoint הוא בשירות לקוחות עם גישת “CAN DO” של חברה קטנה יותר, אך מגובה במומחיות השמורה באופן מסורתי לחברות בפריסה גלובלית. טייסטפוינט ישראל תציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים בעזרת עיצוב הטעמים של IFF. בנוסף לטעמים המסורתיים ופתרונות התיבול, היא תציע ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות הכוללים מוצרים טבעיים, צבעים, פוד פרוטקשן ופתרונות פונקציונליים.

אנט הנסן, מנכ”לית Tastepoint מבית IFF אירופה: “יש לנו נגישות לתובנות והטכנולוגיות העדכניות ביותר, שמניעות את הפתרונות המותאמים אישית אותם אנו מציעים. הצוות שלנו כולל כמה מהמוחות היצירתיים ביותר בתעשייה, המגובים ביותר מ-130 שנות הובלה בתחום הטעמים של IFF. Tastepoint היא קטנה מספיק שיהיה לה אכפת וגדולה מספיק לגרום לדברים לקרות – והצוות שלנו לא יכול לחכות, כדי להראות ללקוחות שלנו, איך זה יכול לעזור להם לנצח”.

שימי בנודיס, מנכ”ל Tastepoint ישראל סיכם: “פרוטרום, שהייתה ידועה כחברה חדשנית בתחום חוויות הטעימה, עם מגוון רחב של טעמים, היא עתה חלק מ-IFF ותחת מעטפת טייסטפוינט אנחנו השילוב המושלם – פיתוח וייצור ישראליים, משולבים בתובנות ובחדשנות של מעצמה עולמית של IFF, בשם השירות ללקוחותינו”.

בנודיס הוסיף כי בטייסטפוינט ישראל מתכוונים להעצים את היכולות עם פיתוחים חדשים ודגש על היבטי איכות ונראות, ולא רק טעמים ותיבולים.

בתחילת החודש סיים תאגיד IFF את מיזוג חטיבת התזונה של דופונט ובכך הפך מתאגיד של 5 מיליארד דולר לתאגיד בשווי כ-11 מיליארד דולר, מהלך שיסייע בהגדלת סל המוצרים שיוצעו ללקוחות בישראל ובעולם.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*