ICL פרסמה את דוח האחריות התאגידית ל-2022 וחושפת את תרומתה לביטחון התזונתי העולמי

השנה חשפה החברה גם את תרומתה באספקת צרכי המזון של יותר מ-158 מיליון בני אדם בעולם, בכל יום, הודות לדשנים המתקדמים של החברה, החיוניים להגדלת היבול החקלאי

הפתרונות של ICL בתחום הדשנים והגדלת היבול

ICL – חברה גלובלית לפתרונות על בסיס מינרלים מיוחדים, פרסמה כמדי שנה את דוח האחריות התאגידית (ESG) המספק סקירה של מסע החברה אל עבר היעדים השאפתניים שהציבה, תוך ציון ההישגים המשמעותיים עד כה.

השנה חשפה החברה גם את תרומתה באספקת צרכי המזון של יותר מ-158 מיליון בני אדם בעולם, בכל יום, תודות לפתרונות הדשנים המתקדמים של החברה, החיוניים להגדלת היבול החקלאי. בעולם בו האוכלוסייה הולכת וגדלה והשטחים החקלאיים הולכים ומצטמצמים, יש צורך הכרחי בשימוש בדשנים על מנת להצליח ולייצר יותר מזון, איכותי ועם ערכים תזונתיים טובים יותר. החברה זוכה בפרסים ובדירוגים בינלאומיים גבוהים על פועלה ומייצגת בכבוד את התעשייה הישראלית בכל העולם.

צעדים משמעותיים נוספים:

  • התחייבות החברה במסגרת ארגון ה-SBTi לגיבוש תוכנית שאפתנית לקביעת יעדים להפחתת פליטת גזי חממה.
  • הסכם מסגרת האשראי המתחדשת מבוסס יעדי קיימות בהיקף של 1.55 מיליארד דולר.
  • הפחתה מצטברת שכבר הושגה של 18.1% בפליטות גזי החממה (מכלול 1 ו-2) ביחס לשנת הבסיס (2018).
  • הכפלת היקף צריכת חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת ביחס לשנה קודמת.

בנוסף, החברה זכתה למענק בגובה של כ-200 מיליון דולר מהממשל האמריקאי להקמת תשתית מתקדמת לייצור סוללות לרכבים חשמליים ופתרונות לאגירת אנרגיה בארה”ב בהשקעה של 400 מיליון דולר.

החברה מוקירה ומודה לעובדיה המסורים על תרומה של יותר מ-60 אלף שעות התנדבות, לצד תרומות של החברה בסכום של 51 מיליון שקל, שהופנו לטובת פרויקטים ופעילויות היוצרים השפעה חברתית, חינוכית וסביבתית.

הסרטון ממחיש כיצד מגוון הפתרונות והמוצרים של ICL והיכן הם פוגשים אותנו ביום יום.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*