Full Wrap  – טורטייה מעדשים כתומות מונבטות

חברת הופה התחילה לשווק גם בארץ את התשובה הבריאה לטרנד הטורטיות. הטורטייה מהווה בסיס לארוחה מלאה והיא מצטיינת בערכים תזונתיים, עשירה בחלבון מלא, ללא גלוטן, נטולת צבעי מאכל וטבעונית

Full Wrap טורטייה מעדשים כתומות מונבטות. צילום: אורן שלו

החברה הבת של לורד סנדוויץ הישראלית – הופה התחילה לשווק גם בארץ את התשובה הבריאה לטרנד הטורטייה: Full Wrap  – טורטייה מעדשים כתומות מונבטות. זאת, אחרי שלדברי היצרנים היא כבשה את אנגליה וזכתה במקום הראשון בקטגוריות החדשנות בתערוכת Lunch  ובתערוכת Food Inovation בשנה האחרונה.

הטורטיה מהווה בסיס לארוחה מלאה והיא מצטיינת בערכים תזונתיים, עשירה בחלבון מלא (13.7 גרם ב-100 גרם), ללא גלוטן, נטולת צבעי מאכל וטבעונית. מהווה אלטרנטיבה בריאה ללאפה או לטורטייה מקמח חיטה. בחברה מציינים כי הטורטייה מצוינת כבסיס לכריכים וראפים במילויים שונים, היא גמישה במיוחד, ועם טעם שגם ילדים אוהבים. מעולה גם כבסיס ללא גלוטן לפיצה, פשטידות, קסדיה ועוד ועוד שימושים במטבח העכשווי.

Full Wrap טורטייה מעדשים כתומות מונבטות. צילום אורן שלו

המוצר מושק בישראל לאחר חמש שנים של פיתוח מוצר, המיועד ברובו לשוק האירופי המחפש מוצרים חדשניים בתחום המזון הבריא, ולאחר שהוצג גם בחו”ל, ובהצלחה גדולה. חברת לורד סנדוויץ’, הממוקמת בחולון, היא חברת מזון טרי מובילה המייצרת, משווקת, ומפיצה מזון במשך יותר מ-35 שנה, למגוון רחב של חברות, מחברות תעופה ועד משרדי חברות הייטק.

החברה הבת, הופה, היא עם הפנים קדימה לעולם הפוד טק ואף הקימה מפעל בחולון עם המכשור המתקדם והחדשני לייצור ה-Full Wrap על פי מתכון סודי.

יש לשמור את המוצר בהקפאה, כי אין בו חומרים משמרים.

הוראות שימוש: להפשיר כ-10 דקות מחוץ למקפיא. לחמם על מחבת כ-10 שניות מכל צד. לא יותר מזה. מומלץ לא לחמם במיקרו או בתנור. ניתן להכין כל מתכון שתרצו – ראפים, פיצות, קאסדיה ולאפה.

ניתן להשיג ברשתות: AMPM, ניצת הדובדבן, טבע קאסטל, ארץ בבראשית, זמורה אורגני, טרי על הבוקר, שקדיה ושדה ירוק.

מחיר – 19.90 שקל לשלוש יחידות גדולות (210 גרם במארז).

 

 

 

 

 

 

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*