Full Wrap – מותג הטורטיות ללא גלוטן – נכנס לרשת המזון טרי Daily’s של סופר-פארם

כל הראפים יוכנו מדי יום מחומרים טריים, ביניהם: ראפים מטורטיית עדשים כתומות מונבטות עם מילויים שונים. המגוון כולל סלט ביצים, שווארמה טבעונית, בולגרית, טוניסאי, ביצה קשה ועוף, וטוסטייה - טוסט מטורטייה בטעמי פיצה וזעתר עם שמן זית

Full Wrap - מותג הטורטיות ללא גלוטן. צילום: סטודיו אורן שלו

Full Wrap – מותג הטורטיות ללא גלוטן Full Wrap ישווק ברשת המזון טרי Daily’s של סופר-פארם המותג מביא לראשונה לישראל ראפים טריים ואיכותיים ארוזים לדרך, שנמכרים בבתי הקפה ברשתות המובילות בעולם ומספק פתרון טעים, וללא גלוטן.

המותג Full Wrap הוא זוכה פרס החדשנות האנגלי על פיתוח טורטייה מעדשים מונבטות, המהווה בסיס לארוחה מלאה, עשירה בחלבון מלא, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעונית.

כל הראפים של Full Wrap, שיימכרו ברשת Daily’s, יוכנו מדי יום מחומרים טריים ואיכותיים ביניהם: ראפים מטורטיית עדשים כתומות מונבטות עם מילויים שונים. המגוון כולל סלט ביצים, שווארמה טבעונית, בולגרית, טוניסאי, ביצה קשה ועוף, וטוסטייה – טוסט מטורטייה בטעמי פיצה וזעתר עם שמן זית.

Full Wrap – מותג הטורטיות ללא גלוטן. צילום: סטודיו אורן שלו

בנוסף, לצד הראפים הארוזים, יימכר תחת המותג מוצר חדש נוסף – חטיף “קרקרס” בטעמים של סומק, זעתר, פלפל שאטה וים תיכוני. Full Wrap מציע מגוון אפשרויות לצמחוניים וטבעוניים עם ערכים תזונתיים גבוהים.

מטעם החברה נמסר: “Full Wrap הושקה בישראל בהצלחה. אנו גאים להביא את האיכות והטריות הגבוהים ביותר כמו בחו”ל לישראל ולספק חוויה של טריות, איכות ובריאות ללקוחותינו וללקוחות Daily’s”.

המוצרים יימכרו בשלב הראשון בארבעה הסניפים של DAILY’S: במתחם הבורסה ברמת גן, במגדלי אלון בתל אביב, בהרצליה פיתוח ובירושלים.

כל המוצרים הם בכשרות בדץ – בית יוסף והשגחת הרבנות חולון ומיוצרים במפעל ללא גלוטן בעל אישור GMP.

מחירים:

לראפ – 19 שקל

דאבל ראפ – 29 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*