FreshCup דור 2 – מדיח כלים שולחני המשלב ניקוי וחיטוי מהירים

בימים אלה, בהם נדרש חיטוי מלא של כלי האוכל, מציע המדיח טכנולוגיה פורצת דרך ומוגנת פטנט המשלבת ניקוי וחיטוי מהירים של כוסות, צלחות ובקבוקים אישיים בטמפרטורה של 100 מעלות, ב-3 מסלולי הפעלה: של 30 שניות, 60 שניות ו-120 שניות

אבי קפצן מנכ''ל חברת פרשקאפ דור 2. צילום יח''צ

חברת די.אי טכנולוגיות משיקה בימים אלו מדיח כלים שולחני חדש Freshcup דור 2 (פראש קאפ) אשר מנקה ומחטא כוסות, צלחות ובקבוקים אישיים בטמפרטורה של 100 מעלות (חשוב להבין שווירוסים מושמדים בטמפרטורה של 60 מעלות כך ש-Freshcup מבטיח חיטוי מלא). המדיח החדש עונה על דרישות הימים האלה לחיטוי מהיר של כלי אוכל, גם בבית וגם במקום העבודה.

פרשקאפ דור 2. צילום: יח”צ

מכשיר ה Freshcup עוצב בהנדסה קפדנית ונראות ויזואלית מותאמת באופן מושלם למשרדים, דירות פרטיות בתי עסק ועוד.

אחד החידושים החשובים ביותר במכשיר ה-Freshcup דור 2 הוא שילוב של ניקוי וחיטוי הכלים תוך התזה ישירה על הכלים של שני דטרגנטים ברמת PH הפוכה והתזה של מים בטמפרטורה של 100 מעלות בקיטור, שכאמור מבטיח השמדה של כלל החיידקים הקיימים.

אבי קפצן ממציא הFreshcup ומבעלי חברת די.אי טכנולוגיות. צילום: יח”צ

המכשיר כולל טכנולוגיה פורצת דרך בלעדית ומוגנת פטנט על המוצר ועל צורת השטיפה, המשלבת חיטוי וניקוי של הכלים ב-3 מסלולי הפעלה של 30 שניות, 60 שניות ו120 שניות. זוג מכלי השטיפה והחיטוי של מכשיר הFreshcup מספיקים לשטיפה של עד 1,000 כוסות.

מרכיב חומר השטיפה והחיטוי במכשיר הוא מרכיב סודי, שהותאם אחרי שנים רבות ואף עבר בדיקות במעבדות הטכניות והינו תערובת ייחודית של מיקרו רכיבים ידידותיים לסביבה שמנקים, מחטאים ומבריקים בו זמנית.

אבי קפצן ממציא הFreshcup ומבעלי חברת די.אי טכנולוגיות מציין שהחזון של החברה שבסופו של דבר הפראשקאפ יהיה כמו מכשיר הסודה סטרים:  “אנחנו מציעים פתרון ירוק, מוצר טכנולוגי מאוד מתקדם, עם פוטנציאל בינלאומי עצום. אנחנו רוצים לשנות את הדרך שבה אנשים שוטפים כלים, להפוך את FreshCup למיקרוגל של שטיפת כלים. במקום מדיח שלוקח לו שעה, יש FreshCup. מדובר על לא פחות ממהפכה”.

מחיר מכשיר   Freshcup דור 2 הינו כ-1,250 שקל + מע”מ (מחיר מוצע ל-6 חודשים ראשונים + חודש ראשון ניסיון חינם).

ניתן לקבל את המכשיר גם בשיטת הליסינג בתשלום חודשי של 149 שקל כולל מכלי ניקוי והברקה ושירות בבית הלקוח

 

6 Comments

  1. יש כמה פרטים חסרים בהסבר
    והם כמה זמן אחריות יש למכשיר ,מה מחיר החומר המיוחד שאתם מוכרים

  2. שלום
    אפשר לרכוש את המוצר באופן חד פעמי ללא עלות ליסינג?
    האם אפשרי ומשלוח לניויורק?

  3. אנו מתעניינים ברכישת המכשיר עבור משרדי מושב עין יהב. אבקש לקבל פרטים נוספים. תודה רבה- נגה בן יהושע מנהל משרד

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*