Darom מיקב יתיר, בשיתוף חוות רימון, משיק מארז יין ייחודי להקמת חוות טיפוליות לתושבי הדרום וכוחות הביטחון

מארז Darom למען הדרום, הכולל יין אדום מבציר 2022 ודרום רוזה מבציר 2022, אשר חלק מהכנסותיו ייתרמו להרחבת החוות הטיפוליות בדרום הארץ

מארז דרום למען תושבי הדרום. צילום: איל קרן
דרום אדום. צילומים: אייל קרן

המציאות החדשה והמטלטלת מאז ה-7 באוקטובר מחייבת שיתופי פעולה לטובת סיוע עבור תושבי הדרום וכוחות הביטחון, וזו הובילה את אנשי Darom מבית יקב יתיר לקחת חלק בתהליכי השיקום והבנייה המחודשת של החוסן הלאומי.

המותג, המאופיין ביינות נגישים המיוצרים בטרואר הדרומי, אימץ בשנים האחרונות את עמותת חוות רימון, המקימה ומפעילה מערך חוות וכרמי יין טיפוליים. בימים אלו מאיצים בעמותה הקמה של חמש חוות, אשר נועדו לספק מענה מידי לטראומה והן מיועדות לתושבי הדרום ולכוחות הביטחון. המיזם בהובלתו ובליוויו של ערן גולדווסר, היינן של יקב יתיר ודרום, וצוות האגרונומים של היקב.

מיזם חדשני זה נועד לסייע לשיקום ולתת מענה מידי לנפגעי טראומה, כחלק מההבנה כי עם פרוץ המלחמה נוצר צורך להרחיב את פעילות העמותה באופן שיאפשר קליטה של מפוני עוטף והלומי קרב, להם מעניקה העבודה בחווה מענה טיפולי יומי, קהילתי ותעסוקתי ומאפשרת לעבד ולהשתקם מהטראומה. לשם כך, מרחיב יקב יתיר את היקף התרומה – עם מארז Darom למען הדרום. מארז זוגי של יין דרום הכולל יין אדום מבציר 2022, ודרום רוזה מבציר 2022, אשר חלק מהכנסותיו יתרמו להרחבת החוות הטיפוליות בדרום הארץ.

יעקב בן דור מנכ”ל יקב יתיר: “עבודתנו עם חוות רימון החלה לפני המלחמה ותימשך גם שנים לאחריה. אנו מאמינים בשיתוף פעולה ארוך טווח הכולל ליווי מקצועי, תרומה כספית באמצעות רכישת המארז ולבסוף קליטת התוצרת של כרמי העמותה ליצירת יינות יתיר ודרום בעתיד. כל אלו מאפשרים פיתוח של ארץ היין הדרומית, לצד מתן מענה תעסוקתי וטיפולי לאוכלוסיות מגוונות באזור הדרום הנזקקות לכך”.

מארז זוגי של יין דרום כולל דרום אדום מבציר 2022 ודרום רוזה מבציר 2022.

דרום אדום 2022:

יין אדום יבש ואלגנטי שטעמי הפרי המובהקים שלו שומרים על איפוק ורעננות, וצבעו גרנט ארגמני. ליין ריח המזכיר פטל שחור, מעט עץ קלוי ומאוזן. ליין טעמים של פרי בשל ורענן עם עפיצות נעימה, ועל כן יכול להתאים מאוד לליווי של מנות בשר קלילות, וכן מאכלים מהמטבח הים התיכוני.

אחוז אלכוהול 13.5%. כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית רצוי להגישו בטמפרטורה של 15-17 מעלות.

דרום רוזה 2022:

יין רוזה יבש שצבעו ורוד בהיר, בעל טעמים פירותיים, רעננים, מאוזנים ומעט חמצמצים. ליין ריח המזכיר תות שדה ופריחת ורדים.

דרום רוזה 2022 משתלב באופן נפלא עם מגוון מנות מהמטבח הים תיכוני, שילוב היוצר חגיגה אמיתי לחיך. מתאים להגשה כאפריטיף וילווה יפה מנות ראשונות מהמטבח הים תיכוני.

אחוז אלכוהול: 12.5%. כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית רצוי להגישו בטמפרטורה של 8-10 מעלות.

את המארז ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות.

יינות DAROM מורכבים מזני איכות שגדלו בכרמים נבחרים בדרום הארץ, בתנאי המדבר המורכבים, מהם מתקבלים ממסכים מיוחדים במינם, שורשיים, חמים, עגולים ונגישים. היינות משלבים בין הפשטות והצניעות למורכבות המדברית ושמים את הנגב על מפת היין האיכותי בישראל.

מחיר המארז: 150 שקל.

מארז דרום למען תושבי הדרום. צילום: איל קרן

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*