80 מנות בריאות בספר המתכונים של הרבלייף

כול מנה בספר "מבשלים דרך חיים" כוללת את הערכים התזונתיים המדויקים - פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה

מבשלים דרך חיים - של הרבלייף. צילום: דן פרץ
הספר “מבשלים דרך חיים”. צילום: דן פרץ

חברת הרבלייף משיקה לראשונה בישראל ספר מתכונים, המכיל מנות בריאות המבוססות על מוצרי התזונה של הרבלייף: “מבשלים דרך חיים“. הספר  כולל כ-80 מתכונים מגוונים על טהרת הבריאות,  מזינים, טעימים במיוחד וקלים להכנה.

כול מנה כוללת את הערכים התזונתיים המדויקים (פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה) על מנת לעזור לצרכנים לבנות תפריט מאוזן ולשמור על תזונה בריאה ונכונה.

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, משיקה לראשונה בישראל ספר מתכונים בשילוב מוצרי הרבלייף. הספר הוא אוסף מתכונים מנצחים אשר פותחו בשיתוף פעולה הדוק של חברי הרבלייף עצמאיים, שתרמו מניסיונם רב השנים וצוות מומחים מעולם התזונה: הגסטרונומית – נעמי אבליוביץ’, בליווי מיטל עזר – תזונאית קלינית ויועצת לחברת הרבלייף.

המתכונים מבוססים על מרכיבים זמינים ונגישים בכל מטבח, ומשלבים את מוצרי הרבלייף במטרה למקסם את הערך התזונתי בכל מנה ולסייע בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

המתכונים בספר מחולקים לפי קטגוריות שונות ומגוונות החל מארוחות קלות, מרקים, מנות עיקריות, שייקים, ועד קינוחים וחטיפי בריאות. כמו כן הספר כולל מנות המתאימות לחגי ומועדי ישראל, לדוגמה: מתכונים חלביים לשבועות, מתכונים לחנוכה ופורים, מתכונים מבוססי פירות יבשים לט”ו בשבט ועוד.

בין המוצרים המשולבים במתכונים : אבקות שייק פורמולה 1 המספקות לגוף חלבון וויטמינים ומינרלים חיוניים, אבקת חלבון המעשירה כל ארוחה בחלבון ומעניקה תחושת שובע, תרכיז משקה אלוורה המסייע בשיפור צריכת נוזלים ועוד.

לדברי רון פורת מנכ”ל הרבלייף ישראל: “בהרבלייף מאמינים כי אורח חיים בריא כולל ומקיף ראייה של 360 מעלות ומתוך כך החלטנו להשקיע בספר מתכונים הפותח צוהר אל עולם תוכן שלם, ומדבר לא רק אל חובבי הבריאות המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע, שחשוב לו לקיים אורח חיים בריא. הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מהשטח בעקבות לקוחות שהתעניינו בנושא וביקשו לא רק מוצרי בריאות אלא דרכים יצירתיות לשלב אותם בתזונה היומיומית”.

הספר “מבשלים דרך חיים” בכריכה קשה, יוצע למכירה באתר של הרבלייף (דרך המפיצים) – harbelife.co.il.

חברת הרבלייף אינטרנשיונל נוסדה בשנת 1980 בארה”ב וכיום היא אחת מהחברות המובילות בתחום הבריאות וסגנון חיים. מוצרי הרבלייף פותחו במיוחד עבור מי שרוצים לאמץ לעצמם סגנון חיים נכון לאורך זמן והם כוללים: אבקות שייק טעימות ומזינות, טבליות המסייעות לשמירה על החיוניות, משקאות נמסים דלי קלוריות וחטיפי חלבונים טעימים.

מחיר הספר: 109 שקל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*