600 סדרני תנובה מחברת מו-יד התאגדו בהסתדרות

מאות עובדי החברה הבת של תנובה, האחראים על סידור כלל מוצרי תנובה בכ-600 חנויות ברחבי הארץ, התאגדו על מנת לדאוג להסדרת תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי. ההתארגנות נעשתה בתמיכת ארגון העובדים הארצי של תנובה

הסדרנים של תנובה התארגנו בהסתדרות. צילום: דוברות ההסתדרות

ההסתדרות, בשיתוף ארגון עובדי תנובה, ארגנה את 600 עובדי חברת מו-יד אשר בבעלות תנובה. עובדי מו-יד, האחראים על סידור כלל מוצרי תנובה בכ-600 חנויות ברחבי הארץ, פנו להסתדרות על מנת להתארגן ולדאוג להסדרת תנאיהם בהסכם קיבוצי, בדומה לעובדים בחברה האם.

בתמיכתו ובגיבויו של יו”ר ארגון עובדי תנובה אחיאב שמחי, פגשו בימים האחרונים נציגי האגף להתאגדות עובדים מיכל סרברניק ואבי אוסטאיוב, מזכירי האיגוד המקצועי ממרחבי ההסתדרות ופעילי הנוער העובד והלומד את עובדי מו-יד במאות נקודות בארץ, חילקו חומרי הסברה וצירפו אותם להסתדרות. בכך מצטרפים עובדי מו-יד לכ-800 אלף עובדים במשק המיוצגים על ידי ההסתדרות.

הסדרניות של תנובה מתאגדות. צילום: דוברות ההסתדרות

ראש חטיבת עובדי מוסדות בריאות וציבור בהסתדרות המעו”ף, עדה קרמרסקי, בירכה את העובדים על החלטתם להתאגד: “אני שמחה שעובדי מו-יד החליטו לקחת את גורלם לידיים מתוך סולידריות ודאגה לכלל העובדים. אנו בהסתדרות נעמוד לצדכם ולרשותכם בכל מהלך”.

יו״ר ארגון עובדי תנובה, אחיאב שמחי: “זהו רגע גדול לעובדי מו-יד שהחליטו להתארגן בתוך ארגון עובדי תנובה מתוך אחריות וסולידריות למקום עבודתם. ארגון עובדי תנובה ואני העומד בראשם מברך את עובדי מו-יד על הצטרפותם לארגון המפואר של עובדי תנובה”.

מחברי ועד הפעולה נמסר: “אנו נרגשים להוביל תהליך חשוב של התאגדות של סדרני תנובה – עובדי מו-יד. הגיע הזמן שנתאגד ונפסיק להיות שקופים. אנו מודים לאחיאב ולהסתדרות על התמיכה והליווי הנרחבים”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*