25 עובדי חברת פברג’ה אירועים מבקשים צו לפירוק החברה

בבקשה נאמר' כי החברה הפעילה את אולמי פברג'ה בנס ציונה, וכי המקרקעין עליהם הוקם האירועים שייכים לחברת מ.ר.ן השקעות, חברה אחות שלה, שנקלעה לפני יותר מחודש לחדלות פירעון, ובית המשפט הורה על מתן צו פירוק בעניינה. במסגרת הפירוק הורה השופט על ביטול הסכם השכירות ועל מתן צו לפינוי המושכר

צילום מתוך סרטון של פברג'ה אירועים
צילום מתוך סרטון של פברג'ה אירועים

25 עובדי חברת פברג’ה אירועים הגישו לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה למתן צו לפירוק החברה. זאת בטענה להיותה חדלת פירעון ולנוכח הפסקת פעילותה העסקית. בבקשה נאמר כי החברה שנוסדה בפברואר 2015 הפעילה את “אולמי פברג’ה” בנס ציונה, וכי המקרקעין עליהם הוקם האירועים שייכים לחברת מ.ר.ן השקעות, חברה אחות שלה, שנקלעה לפני יותר מחודש לחדלות פירעון, ובית המשפט הורה על מתן צו פירוק בעניינה, ועל מינוי מנהל מיוחד לנכסיה.

במסגרת הליך הפירוק של חברת מ.ר.ן הגיש המפרק הזמני בקשה לביטול הסכם השכירות של החברה עם מ.ר.ן בטענה להפרתו היסודית על ידה, ובקשה לסילוק ידה מהנכס. בית המשפט נעתר לבקשת המפרק הזמני והורה על ביטול הסכם השכירות, ובנוסף הורה על מתן צו לפינוי המושכר עד ליום ה-25 בחודש זה.

לדברי העובדים, באמצעות עו”ד אורון קרן, בשל ההליכים המשפטיים הם כונסו במהלך חודש ספטמבר ונמסר להם על ידי בעלי החברה כי בנסיבות שנוצרו אין בידי החברה להמשיך ולהעסיק אותם, כמו גם לשלם את מלוא שכר חודש אוקטובר וזכויות סוציאליות (פיצויי פיטורין, הודעה מוקדמת, ודמי פדיון חופשה).

למיטב ידיעתם של העובדים, החברה חדלה מלפעול וניכר כי הגיעה לסוף דרכה והיא חדלת פירעון, וכי אין מנוס מלהורות על פירוקה. זאת, כך שעם מתן צו הפירוק תהיה להם הזכות לקבלת גמלת המוסד לביטוח לאומי והם יוכלו לצמצם את הנזקים הקשים שנגרמו להם כתוצאה מהקריסה הפתאומית ואי תשלום זכויותיהם על פי חוק.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*