2019 Cocktails, פסטיבל הקוקטיילים, יתקיים בפעם החמישית במרינה של הרצליה

שחף טל, מנכ"ל זמן אמיתי: על רקע חגיגות ה-30 של בית הספר לברמנים, פסטיבל הקוקטיילים יציג לקהל את מיטב הברמנים והמיקסולוגים בישראל, שיארחו את המבקרים באופן מקצועי ואיכותי ויחשפו את החידושים והטרנדים החמים בתחום

פסטיבל קוקטיילס 2019. צילומים: תום גץ

זמן אמיתי – בית הספר לברמנים, החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ואיש הענבים מזמינים את הקהל הרחב להגיע וליהנות ב-2019 Cocktails, פסטיבל הקוקטיילים, שיתקיים בפעם החמישית במרינה של הרצליה בין התאריכים ה-24-25 ביולי 2019 ובין השעות 18:00-23:00.

טרנד הקוקטיילים שמציף את ישראל יגיע לשיא חדש בפסטיבל שכולו מחווה לעולם המשקאות המעורבבים. במסגרת הפסטיבל יציגו מיטב מותגי האלכוהול ויוצרי הקוקטיילים (המיקסולוגים) את החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום. המבקרים יוכלו לסייר בין הדוכנים המעוצבים ולהתרשם מהגשה צבעונית ומטעמים ייחודיים ואף לקחת איתם שלל כוסות ייחודיות בהם יוגשו הקוקטיילים למזכרת. כמדי שנה יציע הפסטיבל טעימה מעשרות סוגים שונים של קוקטיילים המשלבים טרנדים חמים בעולם האלכוהול. ניתן יהיה לפגוש מותגים מובילים.

פסטיבל קוקטיילס הקודם - מבט מלמעלה. צילומים: תום גץ
פסטיבל קוקטיילס הקודם – מבט מלמעלה. צילומים: תום גץ

לדברי שחף טל מנכ”ל זמן אמיתי: “על רקע חגיגות ה-30 של בית הספר לברמנים זמן אמיתי, פסטיבל הקוקטיילים הקרוב יציג לקהל את מיטב הברמנים והמיקסולוגים בישראל, לצד צוותים ממיטב ברי הקוקטיילים בתל אביב, אשר יארחו את המבקרים באופן מקצועי ואיכותי ויחשפו את החידושים והטרנדים הכי חמים בתחום. המבקרים יעברו חוויה יוצאת דופן של טעמים, ריחות, צורות הגשה ועבודת בר מהגבוהות בעולם. מלבד חווית הטעם והמראה כמובן שהכל גם מצטלם נפלא לסטורי ברשתות החברתיות”.

פסטיבל קוקטיילס. צילומים: תום גץ

בין המותגים המשתתפים:

מותג הוודקה הסופר פרימיום גריי גוס משיק במסגרת הפסטיבל את המהדורה המוגבלת לקיץ גריי גוס ריביירה, שיתוף פעולה עם בית האופנה הפריזאי מיסון ל’ביש במתחם באווירת חופי הריביירה הצרפתית וקוקטיילים קיציים.

מותג ג’ק דניאלס ימוקם בחלקו הצפוני של הפסטיבל וילווה ברוק אנד רול משובח. מתחם ג’ק דניאלס יבנה את בימת הדי ג’יי בפסטיבל וישלב גיטריסטים ורוק אנד רול לסאונד הפסטיבל מתוך עמדה של גיטרות מרשימות וקוקטיילים בועטים.

מותג הג’ין הלונדוני טנקרי יקים גן בוטני ענק במרכז הפסטיבל, שיידמה את הבילוי בפסטיבל לטיול בסנטרל פארק. המבקרים בגן של טנקרי יוכלו לקשט לעצמם את הקוקטיילים ולחוות את המותג תוך כדי הבנת רכיביו השונים.

מותג הוויסקי בולט – יציג קוקטיילים במתחם בר ענק בו האורחים יוכלו לקחת חלק אקטיבי ויקשטו קיר ייחודי שיוקם במקום. בנוסף, יוגשו קוקטיילים שמעצימים את המותג.

מותג הג’ין ביפאיטר – יציג 3 קוקטיילים מקוריים במתחם בר בצבעי הדגל הבריטי, כוס הקוקטייל, המדהימה, תישאר אצל המבקרים למזכרת.

מותג היוקרה מרטל – מתחם בר יוקרתי אשר יגיש קוקטיילים פרימיום על בסיס הקוניאק המשובח.

מותג הרום קראקן –  יזמין את המבקרים לעלות על יאכטה שתעגון בצמוד למתחם הפסטיבל, בה ייהנו  מקוקטיילי רום, וייתחרו בתחרות החובבנים הראשונה בישראל ויוכלו להמציא את הקוקטייל שלהם.

מותג המזקל המקסיקני IBA – מארח את גמר תחרות הברמנים השנתית במתחם, הזוכה יטוס למקסיקו עם השף תום אביב לשבוע של חלומות, אוכל ומוזיקה.

כרטיס הכניסה כולל שלושה קוקטיילים לבחירה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*