תרבות וקולינריה לרגל חודש הרמאדאן – במסעדת השף תשרין בנוף הגליל

מתחם עופר סנטר נוף הגליל מציע בחודש הרמאדאן חוויה תרבותית וקולינארית: הרצאה של הישאם סלימאן על המנהגים של חודש הרמדאן מלווה בארוחת ערב עם מאכלים מסורתיים - במסעדת תשרין

ארוחה מופלאה בטאג'ין אישי במסעדת תשרין. צילום: שני בריל

לרגל חודש הרמדאן במהלכו צמים מהזריחה ועד השקיעה, שיתקיים השנה מה-2 באפריל למשך חודש ימים, מציע מתחם עופר נוף הגליל חוויה תרבותית-אותנטית בשיתוף מסעדת השף תשרין. במהלך שני ערבים תתקיים הרצאה על המנהגים של חודש הרמדאן, מלווה בארוחת ערב עם מאכלים מסורתיים. האירועים יתקיימו  ביום רביעי ה-6 באפריל וביום חמישי ה-7 באפריל בשעה 18:30.

במסגרת זאת, בכל אחד מהערבים תתקיים הרצאה על מנהגיו הייחודיים של חג הרמדאן בליווי אוכל מסורתי, אותנטי וערבי של תשרין. האירועים יערכו  בהנחיית הישאם סלימאן, יוצא האח הגדול ושחקן בתוכנית פאודה.

ארוחה ערב מסורתית במסעדת תשרין. צילום: שני בריל
מסעדת תשרין. צילום שני בריל

מסעדת תשרין מנגישה מטבח פיוז’ן המשלב בין אוכל מסורתי ערבי למנות עדכניות המושפעות מהמטבחים המובילים בעולם. בערב זה, המסעדה תנגיש תפריט ייחודי עם מאכלים מסורתיים, באווירה רמאדאנית שכוללת קישוטים ונגנים של חג הרמדאן.

הארוחה כוללת: מגוון רחב של סלטים –  תבולה, פריקה, שנקליש, צלחת ירקות, צלחת יוגורט ומלפפון.

מנות בינים:  חומוס, באבא גנוש (ירקות), שיך מחשי, צלחת מטוגנים, צלחת ירקות, צלחת יוגורט ומלפפון.

מנה עיקרית לבחירה: עוף ברוטב לימון, עוף ברוטב שמנת פטריות , פרגית ממולא באורז, פרגית תשרין, קבב תשרין, שרימפס ברוטב לימון, שרימפס מטוגן, שרימפס קלאמרי, סלמון, סינטה עגל, פילה בקר, צלעות כבש.

צילומים: שני בריל

קינוח: קטאייף ממולא באגוזים, צלחת פירות עונתיים.

שתייה: מים, תמר הנדי, קפה ערבי.

עלות למשתתף:  175 שקל כולל ההרצאה + ארוחת ערב.

ייערך  בתאריכים: 6-7 באפריל השנה, בשעה 18:30.

להזמנת מקום ותשלום מראש באפליקציית MY OFER

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*