תפוח בצוף

מכוורת צוף משיקה ממרח צוף אורגני –  דבש, שומשום וצוף קוקוס, ללא תוספת סוכר

מוצרי מכוורת שמורת צוף. צילום: אלברט אדוט

מותג מוצרי הדבש האורגניים צוף משיק לרגל ראש השנה ממרח חדש בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של החברה: ממרח צוף אורגני. הממרח מתוק וללא תוספת סוכר. הממרח עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. הממרח עשיר בחלבון – מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם – עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים.

ממרח צוף ממכוורת שמורת צוף. צילום פוטו נהריה

במכוורת מסבירים כי ממרח צוף עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות. טעמו של הממרח מתוק להפליא על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין צוף פרחי הקוקוס (סוכר קוקוס) לדבש יוצר טעם בעל ארומה קרמלית. השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול. סוכר הקוקוס בממרח עשיר בוויטמינים כמו ויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו שהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. גם הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הוא נמוך, יחסית למוצר מתוק.

לדברי טובי דיקמן, היזם ומנכ”ל צוף, לדבש אורגני יש ערכים רבים מעבר לטעם, “לכן החלטנו על פיתוח מוצרים המבוססים על האיכויות שלו, כשממרח צוף הוא הראשון בסדרה. מתוך אחריות ואהבה לאוכל שאנו אוכלים, אנו נוהגים לחקור את תוויות המזון שמגיע אל השולחן שלנו. כך גילינו שבממרחים המתוקים המצויים כמעט בכל בית יש יותר מ-50% סוכר לבן, מעובד ולא מזין. רצינו עבור הילדים שלנו ממרח שהוא בריא, אורגני, טעים מאד ונגיש מבחינת המחיר. לאחר שנה של פיתוח ייצרנו את ממרח צוף, דרכו אנו מאמינים ניתן ליהנות ממה שיש לדבורים ולטבע להציע”.

חברת טרה מאטר נקטר בע”מ, בעלת מותג צוף, הוקמה בשנת 2013 כמכוורת אורגנית. החברה שוכנת בגליל המערבי ועוסקת כיום בייצור, ייבוא ושיווק דבש אורגני מיובא ומקומי ומוצרים המבוססים על דבש אורגני. את הדבש האורגני מייבאת החברה מהמגדלים האורגניים המובילים בעולם הנבחרים בקפידה ועומדים בתקנים האורגניים המחמירים ביותר, מתוך רצון לעמוד בדרישות הצריכה של הדבש האורגני בישראל ובסטנדרטים של ה-E.U וה- USDA.

מחיר: כ-29 שקל לאריזת 350 גרם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*