תנובה נתבעת להשיב לנצבא החזקות כ-2 מיליון שקל בגין חוב על שכירות במתחם הסינמה סיטי

לטענת נצבא, היא פנתה לתנובה מספר פעמים בעל פה ובכתב בדרישה לתשלום החוב, אולם תנובה סירבה לשלם את החוב בטענה כי היא מקזזת את הסכומים הללו בשל נזקים שלטענתה (המוכחשת) נגרמו לה בשל התנהלותה של נצבא החזקות

מתחם הסינמה סיטי. צילום מסך
מתחם הסינמה סיטי. צילום מסך

החברה הציבורית נצבא החזקות 1995 הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 2 מיליון שקלים כנגד תנובה. בתביעה שהוגשה בסדר דין מקוצר נאמר, כי בסוף חודש אוגוסט 2009 נחתם הסכם בין הצדדים על פיו רכשה נצבא מתנובה את זכויותיה בבניין רב המכר בצומת גלילות ברמת השרון הידוע גם כמתחם הסינמה סיטי. בד בבד עם חתימת הסכם המכר חתמו הצדדים באותו היום על הסכם שכירות, לפיו שכרה תנובה מנצבא החזקות שטחים בבניין רב המכר למטרת משרדים ותעסוקה. תקופת השכירות נקבעה ל-10 שנים ותנובה התחייבה לשלם דמי שכירות חודשיים בסך 855 אלף שקלים וכן דמי ניהול קבועים בסך 222 אלף שקלים.

עתה טוענת נצבא החזקות בתביעתה, כי חרף ההוראות הברורות של ההסכמים בינה לבין תנובה, הפרה תנובה את הסכם השכירות ולא שילמה לה את מלוא התשלומים על פיו (שלוש חשבוניות בגין חודש נובמבר 2013 והחודשים אפריל ואוקטובר 2016), כך שנכון למועד הגשת התביעה חייבת לה תנובה 1.4 מיליון שקלים (קרן) בגין דמי שכירות, ולסכום זה יש להוסיף ריבית פיגורים והתמדה בסך 587 אלף שקלים. בתביעה נאמר, כי חיובי תנובה לחודש ינואר שנה זו שטרם שולמו על ידה אינם נכללים בסכום התביעה.

לטענת נצבא, היא פנתה לתנובה מספר פעמים בעל פה ובכתב בדרישה לתשלום החוב, אולם תנובה סירבה לשלם את החוב בטענה כי היא מקזזת את הסכומים הללו בשל נזקים שלטענתה (המוכחשת) נגרמו לה בשל התנהלותה של נצבא החזקות. בתביעה שהוגשה באמצעות עו”ד מיכל ירום דרור נאמר, כי בין מנהלי הצדדים נערכו מספר פגישות בניסיון להביא לסיום המחלוקות ביניהם, אך ניסיונות אלו לא צלחו.

תגובת תנובה לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*