תלמה משיקה גרסה חדשה לכריות נוגט עם כ-45% פחות סוכר

כריות נוגט החדש ישווק במקביל למוצר הקיים

כריות נוגט מופחת סוכר
כריות נוגט מופחת סוכר. צילום: יח"צ

תלמה מבית יוניליוור משיקה גרסה נוספת למוצר כריות נוגט, המכילה כמות סוכר פחותה בכ-45% ביחס למוצר כריות נוגט הקיים. המוצר החדש מכיל כ-20.5 גרם סוכר ל-100 גרם, לעומת כ-39.5 גרם סוכר ל-100 גרם במוצר הרגיל.

כריות נוגט’ החדש ישווק במקביל למוצר הקיים ולא יחליף אותו. בהתאם למדיניות השקיפות של החברה, יסומנו מספר כפיות הסוכר למנה (ככפית ורבע) באמצעות אייקון בולט בחזית האריזה. זאת, מציינים בחברה, כחלק ממהפכת הסוכר של תלמה, במסגרתה הפחיתה החברה את כמות הסוכר במגוון מוצרי דגני הבוקר של החברה, בהם גם דגני הילדים.

ארנון שפירא, סמנכ”ל שיווק של יוניליוור: “מהפכת הפחתת הסוכר בדגני הבוקר של תלמה היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שיוניליוור ישראל מובילה כבר שנים רבות, במסגרתו, שיפרנו ואנו ממשיכים לשפר באופן דרמטי את הערכים התזונתיים של המוצרים שלנו. כריות נוגט הוא מוצר פופולרי, הנצרך לעתים קרובות כחטיף. לכן החלטנו בתלמה להמשיך להציע את המוצר הקיים, ובמקביל להשיק אלטרנטיבה עם כמות סוכר נמוכה משמעותית”.

“מהפכת הסוכר”, עליה הכריזה החברה בשנת 2016, כללה לצד התחייבות להמשך הפחתת סוכר בדגני הבוקר גם את סימון תכולת הסוכר בחזית האריזה. בחברה אומרים, כי תלמה היתה החברה הראשונה בעולם שהחלה לסמן את כמות הסוכר באייקונים של כפיות בחזית האריזה. עוד נמסר, כי את תהליך הפחתת הסוכר בדגני הבוקר החלה תלמה כבר בשנת 2010, באופן הדרגתי לאורך השנים, וזאת במטרה לאפשר לצרכנים להתרגל לשינויים בטעמים ובכך לצרוך פחות סוכר בארוחת הבוקר שלהם. בקטגוריית דגני הבוקר לילדים של החברה, בוצעה הפחתה כוללת של עשרות אחוזים מכמות הסוכר המקורית, כאשר בשנת 2017 לבדה ההפחתות בדגני הילדים השונים נעות בין 27%-7%.

מיוניליוור נמסר, כי כריות נוגט החדש, שפיתוחו ארך יותר משנה, מכיל 19 גרם פחות סוכר ל-100 גרם לעומת המוצר הקיים, וכדי לשמור על טעם ומרקם איכותיים, פותח המוצר מחדש וערכי השומנים והחלבונים בו השתנו. כך, כמות השומן הרווי, שמקורו בקרם הנוגט, עלתה בפחות מ-2 גרם ל-100 גרם, כאשר המוצר החדש עומד כבר היום בכמות המומלצת לשומן רווי על פי תקנות משרד הבריאות הצפויות להיכנס לתוקף בשנת 2020. למוצר החדש אף הוספו כ-2 גרם חלבון, וכלל שינויים אלו העלו את הערך הקלורי ל-100 גרם בכ-32 קלוריות (לעומת המוצר הקיים).

בחברה אף מתחייבים להמשיך במגמה: “תלמה מחויבת להמשך תהליך הפחתת הסוכר בדגני הבוקר גם בשנים הקרובות, בהתאם לתקנות משרד הבריאות. עד סוף הרבעון הראשון של 2018 כל דגני הבוקר של תלמה (למעט מספר מוצרים מסדרת כריות) יכילו בין אפס לכפית וחצי סוכר למנה (30 גרם) בלבד. בהשוואה ל-2012, כבר היום ניתן ליהנות משוגי, המכיל כ- 34% פחות סוכר, קוקומן כדורים, המכיל כ- 40% פחות סוכר וברנפלקס, המכיל כ- 15% פחות סוכר. במקביל לתהליך הפחתות הסוכר, השיקה תלמה מאז 2012 מספר מוצרים חדשים עם רמת סוכר נמוכה, בהם קורנפלקס אלופים מלא, אלופים ריבועים, ברנפלקס ריבועים וברנפלקס אקסטרא פייבר”.

סימון אייקון הכפית בחזית האריזה מתייחס לסך הסוכרים במנה ולא רק לסוכר המוסף, כשבחזית אריזות דגני הבוקר מסומנים גם רכיבים חיוניים, כגון סיבים תזונתיים ודגנים מלאים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*