תורפז השלימה עסקה לרכישת 55% מההון של Sunspray – בכ-14 מיליון דולר

החברה הדרום אפריקאית סאנספריי מספקת פתרונות בלעדיים לתחום המזון והמשקאות, תוך שימוש בטכנולוגיה של ייבוש בהתזה בהתאמה אישית עבור חברות רב לאומיות ומקומיות   

צילום מסך מתוך אתר Sunspray

תורפז תעשיות העוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של תמציות טעם וריח, מדווחת כי השלימה עסקה לרכישת 55% מחברת המזון הפרטית מדרום אפריקה Sunspray ,Solutions Proprietary Limited יצרנית של רכיבי מזון ומשקאות.

בהמשך לדיווחים בדבר התקשרות בהסכם לרכישה יותר ממחצית מהון המניות המונפק והנפרע ומזכויות ההצבעה בחברה, החברה מדווחת כי ב-13 בפברואר השנה, לאחר שהתקיימו כל התנאים המתלים שנקבעו בהסכם, הושלמה העסקה בתמורה לתשלום סך של 14.1 מיליון דולר (267.8  מיליון ראנד) למוכרים.

החל ממועד זה מחזיקה החברה, באמצעות חברה בת בבעלותה המלאה, בחלק שרכשה מהון המניות המונפק והנפרע ומזכויות ההצבעה של Sunspray. החברה הדרום אפריקאית מספקת פתרונות בלעדיים לתחום המזון והמשקאות, תוך שימוש בטכנולוגיה של ייבוש בהתזה בהתאמה אישית עבור חברות רב לאומיות ומקומיות.

העסקה מומנה באמצעות מימון בנקאי.

תורפז היא חברה ציבורית ישראלית המפתחת ומייצרת תמציות טעם וריח טבעיות וסינתטיות לתעשיית הקוסמטיקה, טואלטיקה וטיפוח אישי ולתעשיית המזון והמשקאות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*