תביעה לפינוי טיב טעם מהסניף שלה ברחוב הרצל ברמת גן

לטענת התובעיים, בעלי הנכס, חתימת חוזה השכירות עם השוכר החדש הובאה לידיעתה של טיב טעם, וזאת לאחר שלא הגיעו עימה לעמק השווה באשר לתנאי השכירות

סניף טיב טעם ברחוב הרצל ברמת גן

תביעה לפינויה של טיב טעם מהסניף שלה ברחוב הרצל 75 ברמת גן, הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב על ידי בעלי הנכס אריה סוכובולסקי ונורית ביינרט.

בתביעה נאמר כי טיב טעם שוכרת מהתובעים את הנכס על פי חוזה שכירות שחוק הגנת הדייר אינו חל עליו והמסתיים בחודש נובמבר השנה. מאחר שמדובר בחוזה ארוך טווח, התנהל בין הצדדים משא ומתן כבר לפני כשנה בכל הנוגע לכוונות הצדדים בקשר לנכס, ואולם המשא ומתן כשל ונפסק סופית במחצית חודש יוני. לדברי התובעים, הם התקשרו עם שוכר חדש העתיד להיכנס לנכס עם סיום החוזה עם טיב טעם.

לטענתם, חתימת חוזה השכירות עם השוכר החדש הובאה לידיעתה של טיב טעם, וזאת לאחר שלא הגיעו עימה לעמק השווה באשר לתנאי השכירות. אולם טיב טעם פנתה לבית המשפט בתביעה להורות על הארכת חוזה השכירות לתקופה נוספת.

לטענת התובעים, פניותיהם לטיב טעם בדרישה לפינוי הנכס לא נענתה, והתנהגותה של טיב טעם מהווה הפרה יסודית צפויה מובהקת של חוזה השכירות, וכי עצם הגשת תביעתה לבית המשפט מהווה הודעה מצידה על כך שאין בכוונתה לפנות את הנכס במועד.

בית המשפט מתבקש להורות לטיב טעם לפנות את הנכס במועד הנקוב בחוזה השכירות, דהיינו בסוף החודש.

תגובת טיב טעם לא התקבלה עד כה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*