שת”פ מתוק בין רשת וניליה לגוליבר

לרגל יום הגלידה הבינלאומי: וניליה מציגה גלידה בטעם חדש, אקזוטי ומרענן – שוקולד לבן ומנגו. הלקוחות המרוצים יוכלו לזכות בחופשה קולינרית זוגית לרומא שבאיטליה

שת"פ לקיץ בין וניליה לגוליבר. צילום: שירן שי כהן
וניליה וגוליבר מציגות טעם חדש ואפשרות לסיור קולינרי ברומא. צילום: שירן שי כהן

לרגל הקיץ שמתחיל כעת, ולכבוד יום הגלידה הבינלאומי, שיחול ב-16 ביולי, נרקם שיתוף פעולה מתוק בין המותגים וניליה, רשת הגלידריות האיכותית, וגוליבר, מותג התיירות. השיא של המבצע המשותף הוא האפשרות לזכות בחופשה קולינרית זוגית ברומא – בירת הגלידה העולמית.

במסגרת שיתוף הפעולה תשיק וניליה גלידה בטעם אקזוטי ומרענן במיוחד: גלידה בשכבות של שוקולד לבן ומנגו, שפותחה במיוחד בחודשים האחרונים, ונבחרה במבחן טעימות כטעם אהוב במיוחד. הטעם זמין בסניפי הרשת מה-2 ביולי ולמשך חודש.

לצד הטעם החדש, ממנו יוכלו ליהנות הלקוחות, הם גם יוכלו לזכות בחופשה זוגית לרומא הכוללת טיסה, מלון, וסיור קולינרי פרטי עם מיכל מילרד, מדריכת קולינריה וסיורי אוכל. על מנת להשתתף בפעילות, כל הנדרש הוא להשיב על שאלה אחת בעמוד הפעילות שנבנה במיוחד לכבוד שיתוף הפעולה.

הפעילות תתקיים בין התאריכים ה-2 ביולי ל-16 ביולי, יום הגלידה הבינלאומי. ההכרזה על הזוכה המאושר תתקיים ב-17 ביולי. הזכייה תפורסם בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של גוליבר ווניליה.

אסף בלנק, מנכ”ל וניליה אמר: “אנחנו שמחים מאוד משיתוף הפעולה החדש שלנו עם גוליבר. הכנו עבור לקוחותינו גלידה בטעם מרענן ועכשווי , מתאים מאין כמוהו לעונה החמה שבפתח. בנוסף על כך, נשמח מאוד לפנק בחופשה נפלאה בחו”ל, מבית גוליבר, במסגרת התחרות שאנחנו עורכים”.

גיורא מנדל, מנכ”ל גוליבר, הוסיף: “כששמעתי ממנהל השיווק של גוליבר שאנחנו מתכננים מהלך משותף עם וניליה, דבר ראשון עלתה לי לראש המחשבה על מקררי הגלידה העמוסים שיהיו לנו במשרדי גוליבר (לא שאני רומז) וברצינות, אנחנו תמיד שמחים להציע ללקוחותינו דילים, מבצעים וחוויות ייחודיות, ושיתוף הפעולה הנהדר עם וניליה הוא הזדמנות מעולה לחוויה קולינרית מפנקת בבירת הגלידה רומא”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*