שת”פ ייחודי בין מכינת אחת משלנו וחברת סודקסו

סודקסו תאפשר לנערים ולנערות מהמכינה להשתלב בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ הנמצאים בהקמה. בנוסף, תרמה החברה מכשור ואבזרים לשדרוג ותפעול של חדר האוכל במכינה

מכינת אחד משלנו

שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ההסעדה סודקסו ומכינת אחת משלנו המעניקה כלים לנוער מהפריפריה החברתית, להשתלבות בחברה ובחיים האזרחיים. מכינת אחד משלנו לנערים ולאחר מכן – אחת משלנו לנערות, הן חלוצות בתחומן והראשונות לקבל לשורותיהן אוכלוסיות שנותרו ללא מענה במכינות אחרות. המכינה הוקמה מתוך הכרה והבנה כי תקופת השירות הצבאי היא תקופה מכרעת ובעלת השפעה רבה בהצלחה בחיים האזרחיים בארץ. המכינה היוותה השראה עבור מכינות ותוכניות נוספות וסללה דרך עבור מאות של נערים שזכו וזוכים לחוות שנה משמעותית טרם גיוסם.

חברת ההסעדה Sodexo, המעסיקה אלפי עובדים בעשרות סניפי הסעדה ותחזוקה בכל רחבי הארץ, תאפשר לנערים ולנערות מהמכינה להשתלב בפרויקטים של החברה הנמצאים בהקמה. בנוסף, תרמה Sodexo מכשור ואבזרים לשדרוג ותפעול של חדר האוכל במכינה.

רינת לחנה, סמנכ”ל משאבי אנוש של Sodexo: “גאה בשיתוף הפועלה הייחודי עם מכינת הנערות אחת משלנו, שהוא צעד חשוב המתכתב עם ערכי סודקסו של שוויון והעצמה נשית. המכינה הזו חרטה על דגלה לעשות טוב לנערים ולתת להם סיכוי שווה, ואני רואה ערך עליון להעניק להם בחזרה”.

נשיא העמותה הראשון היה האלוף במיל’ וראש המוסד לשעבר מאיר דגן ז”ל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*