שת”פ בין אינטל וסודקסו: השף אביב משה מבשל לעובדי אינטל קריית גת

זאת כחלק מפרויקט "המוביל הקולינארי" במסגרתו יושק תפריט על ידי השף אביב משה. הארוחה הראשונה התקיימה ביום ב' השבוע בהשתתפות השף לכל אלפי העובדים

השף אביב משה מגיש ממטעמיו באינטל צילום: יח"צ

השף משה אביב מצטרף לנבחרת השפים של אינטל ומבשל עבור עובדי החברה במפעל הייצור בקריית גת במסגרת פרויקט חדש, בו שפים אורחים ישיקו תפריט במסעדת המפעל על מנת לייצר חוויה קולינרית מגוונת. זאת במסגרת שת”פ בין אינטל וחברת ההסעדה סודקסו.

השף הגיע אתמול (ב’) לקרית גת להשקת התפריט החדש, תפריט אקלקטי המשלב מנות בשריות ממטבחים שונים ומנות צמחוניות. אלפי העובדים במפעל נהנו וייהנו מעמדות מעורב ירושלמי, עמדות עוף בגריל, עמדות שווארמה, מנות דג אקסקלוסיביות הכוללות פילה לברק המוגש לצד רביולי בטטה ונגיעות קרם ארטישוק ועוד.

התפריט של אביב משה מצטרף להיצע הקיים הכולל מסעדת המבורגרים מרשת “בלאק” ומסעדה אסייתית מרשת Japan Japan, לצד המסעדות “שריגים” ו”גפנים” , שמשרתות את העובדים גם בסופי שבוע ובלילות.

הסעודה החגיגית היא גם ציון החזרה המלאה לשגרה באינטל. זאת הפעם הראשונה זה יותר משנתיים שכל עובדי הייצור יתכנסו ביחד סביב שולחנות חדר האוכל בקרית גת, ללא מסכות על הפנים וללא מגבלות ריחוק חברתי שהוחלו על כולם מאז פרצה מגפת הקורונה.

השף אביב משה ומנהלי אינטל קרית גת אורן כהן וקרן ארליך מור
השף אביב משה ומנהלי אינטל קרית גת אורן כהן וקרן ארליך מור

לדברי  אורן כהן וקרן ארליך מור, מנהלי מפעל אינטל קרית גת: “עובדי אינטל קרית גת אמונים על הצורך החיוני ליצירת עולם טכנולוגי מתקדם- עבודת ייצור השבבים. בשנתיים האחרונות היינו עדים לאחד המשברים הטכנולוגיים הגדולים ביותר שפקדו את העולם אשר התבטא במחסור גלובלי בשבבים וכתוצאה מכך במגוון רחב של מוצרים. עובדי אינטל קרית גת עובדים ימים, לילות, שבתות וחגים כדי להבטיח בין היתר אספקת שבבים תקינה ורציפה, וזאת הזדמנות עבורנו לומר להם תודה. תודה על עשייה סביב השעון, על מסירות, אחריות, אכפתיות, איכות ועבודה יסודית שתוצריה נמצאים בכל המכשירים והשירותים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, ולציין יחד כולנו את החזרה לשיגרה”.

השף אביב משה במטבח של אינטל קרית גת. צילומים יח”צ

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*