שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין סיבוס ו-WOLT

החל מחודש ינואר הקרוב יוכלו לקוחות סיבוס לשלם באפליקציית WOLT ולהזמין ארוחות ממאות מסעדות חדשות

אפליקציית ההזמנות Wolt

חברת סיבוס וחברת Wolt מכריזות על שיתוף פעולה ייחודי שיאפשר למאות אלפי לקוחות המקבלים סיבוס במסגרת עבודתם להזמין ממאות מסעדות שעובדות עם חברת Wolt ולקבל את ההזמנה ממשלוח מהיר של 30 דקות בממוצע. מדובר בשיתוף פעולה משמעותי ראשון שמבצעת Wolt בישראל מאז כניסתה לשוק בסוף שנת 2018.

מנכ”ל סיבוס, איתן לב טוב. צילום: ענר גרין

החל מינואר יוכלו לקוחות סיבוס יוכלו להזמין משלוח וכן מהזמנת “טייק אווי” (איסוף עצמי) באפליקציית וולט ממאות מסעדות חדשות שלא היו  זמינות להם קודם לכן או זמינות בישיבה בלבד, כגון מיטבר בורגר, דיסקו טוקיו, אמריקה בורגר, התאילנדית בהר סיני, גלידת אניטה, קינוחים של המגזינו ועוד. השת”פ ייתן מענה ליותר מ-2,600 חברות ו-330 אלף עובדים שמקבלים סיבוס על ידי מעסיקם ויאפשר להם להזמין ממגוון רחב של מסעדות שעובדות עם Wolt באזור תל אביב, הרצליה, רמת השרון, רמת גן וגבעתיים.

כיצד זה יעבוד?

לקוחות סיבוס שיזמינו דרך אפליקציית Wolt, יוכלו לבחור ממגוון המסעדות באפליקציה ובעת התשלום יבחרו לשלם באמצעות חשבון הסיבוס שברשותם. למעשה, מרגע ההזמנה ועד לקבלת המשלוח, יקבלו לקוחות סיבוס שירות משלוחים מהיר בממשק הייחודי של Wolt הכולל צפייה בסטטוס ההזמנה ובמיקום השליח על המפה.

אמרי גלאי, מנכל Wolt ישראל, צילום: באדיבות וולט

חברת Wolt הוקמה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ-20 ערים מרכזיות בעולם. כיום מרכז פעילותה של וולט ישראל הינו בתל אביב-רמת גן-גבעתיים, ובחודש האחרון התרחבה גם לאיזור הרצליה-כפר שמריהו ורמת השרון. וולט החלה את פעילותה בתל אביב עם 26 מסעדות וכיום פועלת עם יותר מ-500 מסעדות. מרגע ההזמנה, האפליקציה של Wolt מנטרת את שלבי הכנת האוכל, מעדכנת את זמן ההגעה המדויק ומאפשרת לעקוב אחר מיקומו של השליח בזמן אמת.

סיבוס בעלת פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת למאות אלפי עובדי חברות ליהנות ממבצעים והטבות במגוון עצום של רשתות ומסעדות ברחבי הארץ. כיום החברה מספקת שירות ליותר מ-2,600 חברות ו-330 אלף עובדים ביותר מ-6,000 מסעדות בפריסה ארצית. החברה היא חלק מתאגיד Sodexo העולמי.

איתן לב טוב, מנכ”ל סיבוס: “כחברה המובילה בישראל המספקת מענה יומי למאות אלפי לקוחות באלפי מסעדות בפריסה ארצית, שיתוף הפעולה עם חברת WOLT מהווה מהפיכה של ממש בתחום המשלוחים. הסדר זה יאפשר לנו להביא חווית משתמש ושירות שונה בתכלית לשוק העסקי שבמסגרתו נאפשר לעובדי חברות ליהנות ממגוון עצום של מסעדות מהשורה הראשונה תוך חווית משתמש מדהימה. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בין שתי החברות יציב סטנדרט שירות חדש לקהל העסקי בארץ”.

אמרי גלאי, מנכ”ל וולט ישראל: ״אנו מתרגשים להגיע לאלפי לקוחות חדשים, לספק להם את שירות הפרימיום שלנו ובכך לאפשר להם ליהנות מחוויית אכילה ומשלוח ייחודית וראשונה מסוגה בארץ. שיתוף הפעולה מהווה צעד משמעותי ופורץ דרך בתחום שישדרג את הרגלי האכילה במגזר העסקי ויאפשר לעובדים הנהנים מסיבוס לקבל מנות מהמסעדות הכי טובות באזורם, לצד חוויית שירות איכותית. אנחנו שמחים להמשיך ולהוביל את מהפכת החדשנות בתחום המשלוחים בארץ ומבטיחים להמשיך להפתיע ולהביא את הטוב ביותר ללקוחות שלנו”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*