שיתוף פעולה בין רשת קרפור לסיבוס פלאקסי

מעתה לקוחות סיבוס פלאקסי יוכלו לנצל את תקציב הסיבוס שלהם בסליקה או באמצעות תשלום בטלפון הנייד גם בעשרות סניפי קרפור הפרוסים ברחבי הארץ

דותן מצר, סמנכ"ל שיתופי פעולה עסקיים בסיבוס פלאקסי

חברת סיבוס פלאקסי, ממשיכה להעמיק את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלה ומצרפת גם את רשת הקמעונאות הצרפתית קרפור למגוון רחב של מסעדות ורשתות מובילות עימן היא פועלת, וביניהן: שופרסל, רשת הפארם Be, טיב טעם, ויקטורי, סופר יודה, am:pm, דרך היין, רשת מקדונלד’ס ורשתות נוספות. מעתה לקוחות סיבוס פלאקסי יוכלו לנצל את תקציב הסיבוס שלהם בסליקה או באמצעות תשלום בטלפון הנייד גם בעשרות סניפי קרפור הפרוסים ברחבי הארץ.

דותן מצר, סמנכ”ל שיתופי פעולה מסחריים בחברת סיבוס פלאקסי, ציין: “אנחנו שמחים להוציא לדרך את שיתוף הפעולה עם קרפור ולהגדיל את מגוון האפשרויות וסל השירותים המוצעים ללקוחותינו. סיבוס שמה לנגד עיניה לאפשר לעובדים בישראל לאכול ולצרוך מכל מקום, בכל פתרון קמעונאי בתחום המזון, ובכל שעה, ולכן מרחיבה ותמשיך להרחיב את מדיניות השוק הפתוח לעובדים. זהו צעד נוסף לביסוס הובלתה של סיבוס כאמצעי התשלום המועדף בקרב העובדים בישראל. אנו ממשיכים לפעול להרחבת סל השירותים ושיתופי פעולה נוספים ומגוונים עבור לקוחותינו”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*