שופרסל וסיבוס ישתפו פעולה: תו הזהב ניתן למימוש בכ-100 מסעדות בפריסה ארצית

מעתה, תו הזהב של שופרסל ניתן יהיה למימוש גם במגוון רחב של מסעדות ובתי קפה, פעילות שתנוהל על ידי סיבוס אל מול המסעדות. בשלב זה מימוש התו יתאפשר במשלוחים ובאיסוף עצמי בהזמנה טלפונית ובהמשך, עם פתיחת המסעדות, גם באמצעות ישיבה במקום

תו הזהב בהזמנה מקוונת. צילום מסך

רשת שופרסל וסיבוס הכריזו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בתחום תווי הקנייה: תו הזהב ממשיך להרחיב את אפשרויות מימוש התווים לעוד כ-100 מסעדות בפריסה ארצית. מעתה, תו הזהב של שופרסל ניתן יהיה למימוש גם במגוון רחב של מסעדות ובתי קפה, פעילות שתנוהל על ידי סיבוס אל מול המסעדות. יוזמה זו מסייעת באפיק הכנסה נוסף לענף המסעדנות בישראל.

בשלב זה מימוש התו יתאפשר במשלוחים ובאיסוף עצמי בהזמנה טלפונית ובהמשך, עם פתיחת המסעדות, גם באמצעות ישיבה במקום.

בין המסעדות שיכבדו את תו הזהב ניתן למנות את המסעדות והרשתות הבאות:  קיטשן מרקט, משייה, ק-פה האנוי, אונזה, אסיה מוניקה, פומו, בר איטליה, ג’ויה, רשת עד העצם, UNO, ל’אנטריקוט, 4SEA, כרמים, מינאטו, יוליה בנמל ומסעדות נוספות. המהלך יגובה בקמפיין פרסומי הכולל עיתונות, רדיו ודיגיטל

לדברי אבי צימרמן, מנהל תחום הפיננסיים בשופרסל: “כחברה המובילה בתחום התווים, שופרסל ממשיכה לחדש ולהפתיע את לקוחותיה ובמיוחד בתקופה זו שתחום המסעדנות נפגע, נרתמת לסייע ולאפשר לממש את התו בכ-100 מסעדות בפריסה ארצית”.

לדברי איתן לב טוב, מנכ”ל חברת סיבוס סודקסו: “כחברה המובילה במתן הטבות לעובדים, אנו גאים לחבור לשופרסל במהלך ייחודי וחדשני, שמרחיב את אפשרויות השימוש בכרטיס תו הזהב לעולמות המסעדות ובתי קפה. לסיבוס שיתוף פעולה עם יותר מ-7,000 מסעדות בפריסה ארצית וזהו אך טבעי עבורנו לנהל את פעילות המסעדות שתמשיך להתרחב בתו הזהב”.

זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של סיבוס עם שופרסל, לחברות קיים שיתוף פעולה הדוק זה זמן רב. לאחרונה, סיבוס  הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים, כמו שיתוף הפעולה עם wolt, רכישת שוברים ברשתות שופרסל ורשת הפארם Be.

 

 

 

 

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*