שווארמה בפסטרמה

מעדני יחיעם משיקה פסטרמה בסדרת הנקניקים הפרוסים מחזה הודו בתיבול של תערובת תבלינים בטעם שווארמה. מכילה 18% חלבון ו-3% שומן 

פסטרמה בתיבול שווארמה. צילום: Sell360pro

מעדני יחיעם, יצרנית מוצרי הנקניק, פסטרמות ונקניקיות מקיבוץ יחיעם, משיקה פסטרמה חדשה בסדרת מוצרי הנקניק הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה. הפסטרמה בטעם חדש הנחשב מועדף על הישראלים, מיוצרת מחזה הודו מובחר, בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה. המוצר עשיר בחלבון ודל שומן, מכיל 18% חלבון ועם 3% שומן. פסטרמה הודו בתיבול שווארמה תצטרף לקטגוריית המוצרים הפרוסים בקופסאות של מעדני יחיעם ותשווק באריזת 300 גרם.

סדרת הנקניקים הפרוסים של יחיעם כוללת נקניקים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר. בין מוצרי הסדרה, נקניקי פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו מ 100% רכיבים טבעיים, כתף בקר מעושן, סלמי איטלקי, פסטרמה מעודנת עם דבש ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות – נקניקיות צ’וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי, הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ-150 עובדים בגליל המערבי.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: כ-23.90-26.90 שקל לאריזת 300 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*