שוברים את צום הרמדאן אצל שף גוריק בנצרת

בין המטעמים שהוגשו בארוחה המיוחדת לחברי מסדר אבירי הגריל: כנאפה שרימפס ברוטב צ'ילי מתוק, קובה ניה טרטר כבש נא עם קרם שום, גבינת אקאווי אפויה על קרם חציל, מיני קאטייף במילוי בשר טחון, שוק טלה בבישול אטי, והכל מלווה ביינות תואמים של יקבי כרמל

שבירת צום במסעדת פיירוז, צילום: חזי ניסן
שבירת צום במסעדת פיירוז, צילום: חזי ניסן
השף ג'וני גוריק
השף ג’וני גוריק, צילומים חזי ניסן

חברי מסדר אבירי הגריל אינם מרבים לצום כידוע, גם לא ברמדאן… אך חגיגה לסיום הצום היא עילה טובה לארוחה מיוחדת עבור חברי המסדר. השף ג’וני גוריק ארגן סעודת סוף רמדאן (איפטאר) מיוחדת ופרטית לאנשי המסדר במסעדת פיירוז, במלון לגאסי בנצרת.

השף גוריק, שהאכיל גם את המלך חוסיין ובנו המלך עבדאללה ייבדל לחיים, ידוע במטעמיו בכל המזרח התיכון. הוא מוכר בזכות החיבור ההרמוני שהוא יוצר בין אוכל מזרחי אותנטי וחידושים מודרניים בתחום הקולינרי. השף הוא חלק מצוות של מספר שפים שמבשלים ברחבי העולם כדי לקדם את השלום באזור, באמצעות אוכל כמובן.

בין המטעמים בארוחה: כנאפה שרימפס ברוטב צ’ילי מתוק, חציל קלוי במעטפת קובה, קובה ניה טרטר כבש נא עם קרם שום, גבינת אקאווי אפויה על קרם חציל, מיני קאטייף במילוי בשר טחון וסומק עם דיפ של טחינה ירוקה, ריזוטו זעפרן, גספאצ’ו עגבניות צרובות ופלפלים אדומים מתוקים, שוק טלה בבישול אטי ועוד. הארוחה לוותה ביינות תואמים של יקבי כרמל.

מלון לגאסי, השוכן בלב העיר נצרת, הוא בבעלותה של משפחת עפיפי שבבעלותה מלון  לגאסי נוסף בירושלים. בקרוב ייפתח מלון בוטיק של הרשת גם בעיר חיפה. למלון עיצוב ייחודי ומשולבות בו יצירות אומנות מהמורשת של נצרת.

מסעדת פיירוז

מלון Legacy 

רח’ פאולוס השישי, נצרת

טל’: 04-9060000

ל.א.

טרטר טלה, צילומים: חזי ניסן
 צילום: חזי ניסן
צילום: חזי ניסן

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*