רשת צ’יספטאר חוזרת לרחוב אבן גבירול בתל אביב

רשת הצ'יפס ההולנדי מתכננת להקים סניפים נוספים בישראל ומרימה את הרף עם מתכון ייחודי ומתקני טיגון שיובאו מאיטליה

צ'יפס בהכנה ברשת צ'יספטאר. צילום: יח"צ
צ'יפס בהכנה ברשת צ'יספטאר. צילום: יח"צ

צ’יפסטאר, רשת הצ’יפס ההולנדי, פותחת מחדש סניף ברחוב אבן גבירול 85 בתל אביב. מחיר הקונוסים יעמוד על 16 שקל לקונוס קטן במנה של 220 גרם, 22 שקל לקונוס בינוני שבו 440 גרם צ’יפס ולרעבים במיוחד מוצע קונוס ענק שבו 900 גרם צ’יפס הולנדי ב-29 שקל.

קונוס בשלושה גדלים של צ'יפסטאר
קונוס בשלושה גדלים של צ’יפסטאר

כמיטב המסורת, יצורפו לצ’יפס רטבים יעודיים ומיוחדים ביניהם: תערובת בצל קצוץ, חלפיניו, מיונז קארי, מקסיקנה, אלף האיים, שזיפים חמוץ מתוק, ויניגרט הדרים, ברביקיו, שום שמיר לצד הרטבים הקלאסיים – מיונז הולנדי וכמובן קטשופ.

לקהל שרוצה להתמודד עם אתגרים חדשים מציעה צ’יפסטר את סדרת המיוחדים למאנצ’ הכוללת תוספת זעתר, שומשום, או בגזרת המותקים – רוטב שוקולד או סירופ מייפל בשילוב עם סוכריות קופצות.

בצ’יפסטאר מציעים בנוסף תוספת נקניקיות עגל או מרגז, שיימכרו כתוספת על הצ’יפס או בנפרד, לבחירה.

הסניף כשר ואינו פתוח במהלך השבת.

מצ’יפסטאר נמסר בנוסף כי “כרשת בינלאומית אנו מעוניינים לפתוח סניפים נוספים בישראל בקרוב, שיתווספו לסניף הדגל בתל אביב. בישראל עשינו הכל על מנת שהלקוחות בישראל יקבלו צ’יפס איכותי בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים של הרשת”.

ברשת מתגאים במכונות טיגון משוכללות וממוחשבות שהגיעו הישר מאיטליה. הצ’יפס, שנעשה בשני שלבים, מטוגן בשמן לוהט בחום גבוה במיוחד, קודם לטיגון ראשוני ולאחר מכן לצריבה. השמן עובר כל הזמן בפילטר מיוחד ששומר על איכות השמן וטעם הצ’יפס.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*