רשת מלונות קיסר פרימייר מעמידה הלוואה של 2,500 שקל לעובדים שיצאו לחל”ת לקראת הפסח

אבי אלה, מנכ"ל הרשת: בידיעה ברורה שגם המשבר הזה יעבור, חשוב לנו מאוד לשמור ולשמר את עובדינו

אבי אלה, מנכ"ל רשת מלונות קיסר פרמייר. צילום: יח"צ

רשת מלונות קיסר פרימייר ישראל, מקבוצת אחים אלה, יעמידו הלוואה לעובדיהם הקבועים שיצאו לחל”ת. מלונות קיסר פרימייר בירושלים, אילת וטבריה סגרו את שעריהם והוציאו כ-600 עובדים לחל”ת בעקבות משבר הקורונה.עקב החשש שהתשלום מביטוח לאומי יגיע לעובדים במהלך הפסח או אפילו אחרי פסח, ומחשש שיהיו עובדים של הרשת שיתקשו לרכוש מוצרים לחג הפסח, החליטה הנהלת הרשת להעמיד הלוואה בסך של 2,500 שקל לעובד, לעובדים הקבועים של הרשת.

אבי אלה מנכ”ל הרשת: “רשת מלונות קיסר פרימייר היא אחת הרשתות הוותיקות בישראל. יחד עם העובדים המסורים שלנו, שחלקם עובדים ברשת שנים רבות, עברנו במשך השנים תקופות טובות ותקופות קשות. לאורך כל התקופות עמדו העובדים יחד אתנו כתף לכתף. בידיעה ברורה שגם המשבר הזה יעבור, חשוב לנו מאוד לשמור ולשמר את עובדינו. אנחנו מאמינים שנחזיר את כולם לעבודה בעתיד הקרוב ואנו רואים חובה לעצמנו לאפשר להם לעבור את חג הפסח בצורה מכובדת. את ההלוואה יחזירו העובדים עם חזרתם לעבודה באופן שלא יכביד עליהם”.

לעניין מדיניות הבריאות והמדיניות הכלכלית אומר אלה, ששימש כנשיא התאחדות המלונות בתקופת המשבר התיירותי העמוק באינתיפאדה השנייה: “לא ברורה לי ההססנות של המדינה. צריך לנקוט במהלך ברור ולא בדרך ביניים. צריך גם להטיל סגר מלא למעט תעשיות חירום (ולא כל מיני מפעלים חיוניים) עד אחרי פסח, וגם להכניס את היד עמוק לכיס. צריך להקצות סכום מצטבר שיגיע אפילו ל-15% מהתל”ג. ככל שניכנס לסגר מהר יותר ונכניס את היד לכיס עמוק מספיק ומהר, נצא מהמשבר עם עם יותר בריא, מערכת כלכלית עסקית בריאה וחזקה ואולי מדינה קצת פחות עשירה. קברניטי המדינה טוענים, כנראה בצדק, שמדינת ישראל נכנסה למשבר כשמצבנו הכלכלי מעולה. מול זה אנחנו רואים בדיעבד שמערכת הבריאות לא הייתה מוכנה כראוי למשבר גדול מכל סוג שהוא. כמו בכל ארגון, מגייסים את החוזקות על מנת לטפל בחולשות. עדיף לנו להצטער בעתיד על כך שמיהרנו בסגר והזרמה, מאשר להצטער על כך שלא עשינו זאת”.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*