רשת יין בעיר משיקה שירות משלוחי אקספרס ומגלגלת את כוח הקנייה שלה לצרכנים

צריכת האלכוהול שוברת שיא של כל הזמנים והרשת רשמה זינוק של 36% במכירות המשקאות בתקופת הקורונה. הצרכנים משקיעים יותר ויותר בשדרוג הבילוי הביתי ובצריכת אלכוהול פרימיום

משלוחי אקספרס של יין בעיר
יין בעיר. צילום: טל כץ

מסימני התקופה: צריכת האלכוהול שוברת שיא של כל הזמנים, ההוצאות על בילוי הצטמצמו משמעותית ורוב הישראלים לא טסים ולא עוברים בדיוטי. תחת הוראות השעה לא ניתן לצאת לחגוג ימי הולדת, אירועי חיים ומפגשים חברתיים בברים ומסעדות ונראה שישראל מיישרת קו עם מגמה עולמית – הצרכנים משקיעים יותר ויותר בשדרוג הבילוי הביתי ובצריכת אלכוהול פרימיום.

רשת החנויות יין בעיר רשמה זינוק של 36% במכירות המשקאות בתקופת הקורונה (בהשוואה לאותה תקופה אשתקד). לאור הביקוש היא משיקה שירות משלוחי אקספרס – שירות משלוחים מיוחד באזורי הביקושים הגבוהים, תוך ארבע שעות בלבד, במחיר 15 שקל.

צריכת האלכוהול בישראל בתקופת הקורונה : בסגר הראשון נרשמה עלייה חדה במספר המשלוחים. בסגר השני כמות המשלוחים ירדה אך ממוצע כמות הבקבוקים למשלוח עלה משמעותית (ממוצע של חמישה בקבוקים למשלוח בסגר ראשון לעומת תשעה בקבוקים למשלוח בסגר השני).

מחיר ממוצע להזמנה עלה מ-280 שקל בסגר הראשון ל-450 שקל להזמנה בסגר השני.

מה מזמינים?

בעיקר יינות פרימיום. מובילים את הקטגוריה סוביניון בלאן של קלאודי ביי, שאבלי של אלבר בישו ופלטר טריו. באלכוהול מובילים וודקה טיטוס (בעבודת יד) וגם הערק הפשוט נזנח לטובת אוזו בארביאני האיכותי.

ממוצע גיל הצרכנים ירד והסקרנות ליינות איכות מיקבים בינלאומיים ניכרת. אם בעבר התנהגות הצרכניות והצרכנים הצעירים התאפיינה באלכוהול זול, היום הם מחפשים איכות ומאוד מודעים ומכירים טרנדים בינלאומיים ומותגי פרימיום.

הסגר השני העלה גם את הנוכחות הנשית בהזמנות מהאתר. אם בימי הסגר הראשון הרוב המכריע של הזמנות היו של גברים, כיום 30% מההזמנות הן של נשים עם העדפה מובהקת ליינות לבנים וורודים.

רשת יין בעיר משיקה שירות משלוחים אקספרס המאפשר ללקוחותיה לבחור מתוך כל המבחר הקיים וליהנות מכל ההנחות וההטבות המוצעות בחנויות גם במשלוח.

לדברי אלעד סלובטיק, מבעלי הרשת וסמנכ”ל השיווק: “בתקופה של מגיפה עולמית מאתגרת במיוחד חשוב לנו לתת מענה מלא ללקוחות שלנו תוך מחויבות למחיר הטוב ביותר, והשירות המהיר ביותר בלי אותיות קטנות. אנו מנצלים את כוח הקניה שלנו כרשת המונה 60 סניפים ברחבי הארץ ומגלגלים אותו לצרכנים. לצרכנים אין אפשרות לצאת לבלות והבילוי המרכזי הוא בבית. אנחנו מסייעים ללקוחותינו להתארגן על משלוח של מותגים מובילים ומקוריים ללא פשרות תוך ארבע שעות, במחירים ההוגנים ביותר בישראל. מיותר לציין שצוותי האריזה והשילוח מקפידים על מסיכות וכפפות בכפוף להוראות התו הסגול”.

משלוחי אקספרס – אזורי החלוקה: תל אביב גבול דרומי דרך השלום, רמת השרון, גבעתיים, בני ברק, רמת גן (ציר אבא הלל הבורסה). ההזמנות יתקבלו מדי יום עד השעה 18:00.

“יין בעיר” היט רשת חנויות בפריסה ארצית לממכר משקאות אלכוהוליים. ברשת מגוון ענק של יינות ישראליים לצד יינות איכותיים מאזורי היין הנחשבים בעולם, מקררי יין, אביזרים מקצועיים, מגוון גדול של משקאות ומוצרי טבק מהמובילים והיוקרתיים בעולם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*