רובוט של סודקסו יזמין לכם את ארוחת צוהריים

סודסקו סיבוס משיקה שירות צ'אט בוט ראשון מסוגו, באמצעותו יוכלו מחזיקי הכרטיס להזמין את ארוחת הצוהריים שלהם בלחיצת כפתור ויש גם מגוון אפשרויות נוספות

סודקסו סיבוס, משיקה שירות “צ’אט בוט” ראשון מסוגו, באמצעותו יוכלו מחזיקי הכרטיס לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באמצעות פייסבוק מסנג’ר, כולל הזמנת ארוחה. הצ’אט בוט זמין בעמוד הפייסבוק של החברה. זהו הצ’אט בוט הראשון של קבוצת Sodexo בעולם, וישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם בה יוצע השירות.

יואן דהי sodexo BRS, צילום: ישראל כהן
יואן דהי sodexo BRS, צילום: ישראל כהן

השירות החדש יציע למחזיקי הכרטיס מגוון רחב של פעולות, בהן הזמנת ארוחה (מתוך רשימת ההזמנות האחרונות של הלקוח), איתור מסעדות בסביבת הלקוח – לפי מיקום, סגנון מטבח או מבצעים והטבות, בדיקת יתרת התקציב, מענה לשאלות הנוגעות לשירות לקוחות ועוד. המידע המותאם אישית יוצג ללקוח לאחר זיהוי קצר מול הצ’אט בוט, בדומה להתחברות למערכת הזמנות של החברה. חברת  Chaterr היא שהטמיעה את מערכת הצ’אט בוט, פלטפורמה מקצועית ליצירת צ’אט בוטים המאפשרת לחברות לנהל אינטרקציה עם לקוחות, במיוחד בתחום שירות הלקוחות. Chaterr השתתפה בתחרות סטרטאפים שערכה Sodexo בישראל ואף זכתה להציג את המערכת בדוכן של Sodexo בתערוכת VIVA TECH האחרונה בפריז.

יואן דהי, סמנכ”ל שיווק, אסטרטגיה וחדשנות ב-Sodexo: “כחלק מהמאמץ לשיפור חוויית הלקוח, Sodexo תציע למשתמשי כרטיס סיבוס את האפשרות לבצע מגוון רחב של פעילויות באמצעות שירות הצ’אט בוט, בקלות ובנוחות מירבית. החברה מחויבת לחדשנות ולשיפור השירות ללקוח ואנו עמלים מידי יום על הצעת פתרונות וכלים חדשים ללקוחות, מחזיקי הכרטיס ולבעלי המסעדות איתם אנו עובדים. אנו שמחים לאמץ טכנולוגיה של סטרטאפ ישראלי צעיר ומבטיח, ובטוחים כי מחזיקי הכרטיס יהנו מהשירות ומחידושים נוספים הצפויים להם בקרוב”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*