קנור משיקה רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים

חדש בסדרת רטבי העגבניות. פותח על ידי השפים של קנור בהתאם לעקרונות התזונה הים תיכונית. בכל צנצנת רוטב שעשוי מכ-1/2 ק"ג עגבניות איטלקיות ללא תוספת סוכר

רוטב לקציצות של קנור. צילום יח"צ

קנור, המותג הקולינרי מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת מוצרי העגבניות עם רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים – רוטב עגבניות מתובל המתאים לתבשילי קציצות (הן לקציצות בשר והן לקציצות מהצומח) ולמגוון תבשילים נוספים כגון ממולאים וקדרות.

בכל צנצנת המכילה 415 גרם יש רוטב שעשוי מכ-1/2 ק”ג עגבניות איטלקיות איכותיות, ללא תוספת סוכר (לא הוסף סוכר בתהליך הייצור, מעבר לסוכא הקיים ברכיבים), ללא צבעי מאכל ואינו מכיל חומרים משמרים. כמו כן, הרוטב ללא סימון אדום כלל, כמו יתר מוצרי סדרת רטבי העגבניות של קנור.

הילה צימרמן, מנהלת שיווק מותגים קולינריים ביוניליוור: “סדרת העגבניות של קנור פותחה בהתאמה להרגלי האכילה בישראל ובהתאם למנות האהובות והפופולאריות. מסקרים שנערכו עלה כי יותר מ-91% מהישראלים נוהגים להכין קציצות ותבשילים נוספים כמו ממולאים וקדרות בשר כארוחה עיקרית. הרוטב החדש שפיתחנו נולד בהשראת המנות המסורתיות, המשפחתיות והאהובות, מתוך רצון לאפשר לכל אחד לבשל מנה טעימה בקלות ומהירות”.

רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים מצטרף לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים, רוטב פומודורו קלאסי, רוטב במרקם חלק המתאים לפסטה, פיצה ותבשילים משפחתיים, רוטב עגבניות בזיליקום, רוטב נפוליטנה המתאימים לשימוש כרוטב לפסטה או פיצה ורוטב עגבניות פיקנטי לדג.

השפים של קנור ישראל פיתחו את המוצרים במטרה להקל על הבישול הביתי ולסייע לכל אחד להעשיר את התפריט בעגבניות וירקות, אשר מומלצים  בקרב ארגוני בריאות בעולם כחלק  מתזונה ים תיכונית, אשר ידועה כבעלת יתרונות לשיפור הבריאות הכללית, אריכות ימים ומניעת מחלות.

מחיר – 13.90 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*