קנור משיקה סדרה של רטבי העגבניות

בכל צנצנת 1/2 ק"ג עגבניות איטלקיות, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל, עם עשבי תיבול וירקות. מוצע בשלושה טעמים: נפוליטנה המתאים כרוטב לפסטה, רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים וארביאטה – רוטב חריף המתאים לפסטה

קנור - סדרת רטבי העגבניות
קנור - סדרת רטבי העגבניות

קנור מבית יוניליוור, משיקה סדרת מוצרים של רטבי עגבניות. רטבי העגבניות החדשים פותחו על ידי השפים של קנור ישראל בהתאמה לעקרונות התזונה הים תיכונית המומלצת על ידי דיאטנים רבים. בכל צנצנת, המכילה 415 גרם, רוטב שיוצר מכ-1/2 ק”ג עגבניות איטלקיות איכותיות ועשבי תיבול וירקות. בסדרה שלושה טעמים: רוטב נפוליטנה המתאים לשימוש כרוטב לפסטה,  רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים וארביאטה – רוטב עגבניות חריף המתאים לפסטה.

הרטבים מתאימים למגוון מתכונים נוספים מלבד אלו המצוינים על הצנצנת, למשל, רוטב לשקשוקה מתאים להכנת דגים חריפים והארביאטה משמש כרוטב לקציצות עוף או קציצות צמחוניות ועוד.

סדרת הרטבים שפותחה על ידי השפים של קנור
סדרת הרטבים שפותחה על ידי השפים של קנור

מהחברה נמסר, כי סדרת רטבי העגבניות פותחה בהתאם להנחיות ארגון הבריאות העולמי, הממליץ על צריכה של עד 5 גרם מלח ליום (2,000 גרם נתרן). מוצרי סדרת רטבי העגבניות החדשה מכילים גרם מלח אחד בלבד בצנצנת (400 גרם נתרן) כשתכולת כל צנצנת מספיקה להכנת מנות לכארבעה סועדים בממוצע.

ארנון שפירא, סמנכ”ל שיווק יוניליוור: “אנחנו גאים להשיק סדרת מוצרים חדשה של קנור שפותחה כאן בישראל, על ידי השפים שלנו, מתוך רצון להביא לצרכנים שלנו מוצר טוב מחומרי גלם איכותיים, שיקל עליהם בבישול הביתי ויסייע להם להרחיב את התפריט הקיים בהתאם לעקרונות התזונה הים תיכונית. לפי עקרונות אלה צריכה של עגבניות וירקות בכלל היא בסיס הפירמידה התזונתית וההמלצה היא לשלבם בכל ארוחה על בסיס יומי”.

ממחקרים* שערכה קנור לקראת ההשקה עולה, כי 99% מהישראלים אוכלים פסטה בביתם, 70% מהם עושים זאת לפחות פעם אחת בשבוע. שני שלישים (66% בדיוק) מעדיפים פסטה עם רוטב על בסיס עגבניות. בנוסף, 89% מהישראלים מכינים שקשוקה ביתית. עם זאת, לפי נתוני נילסן, 24% בלבד ממשקי הבית רוכשים רטבי עגבניות מוכנים.

שפירא הוסיף, כי “לאור הפופולאריות של הפסטה, השקשוקה ומנות על בסיס עגבניות בכלל המבושלות בכמעט כל בית בישראל, לצד הצורך בפתרון קל, איכותי ונוח, פיתחנו את סדרת מוצרי העגבניות במטרה להגדיל את ההיצע בקטגוריה”.

קנור נוסד ב-1838 על ידי קרל היידריך קנור, שערך באותה השנה מספר ניסויים פורצי דרך שאפשרו לשמר את טעמם וערכם התזונתי של ירקות ועשבי תיבול.  קנור הפך למותג בינלאומי, המציע מגוון מרקים, תבשילים, רטבים, עשבי תיבול ועזרי בישול נוספים. לקנור מרכזי פיתוח בכל רחבי העולם וגם בישראל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*