קיטון – אוכל יהודי עד הבית

המסעדה מציעה תפריט פסח שכולו אוכל יהודי - כבד קצוץ, גפילטע פיש וחזרת אדומה, מרק עוף קלאסי עם קניידלך, שוק אווז, לשון עגל, צימעס ועוד, וגם כלי מטבח בסגנון נוסטלגי

מרק קניידלעך של קיטון. צילום: אנטולי קרינצקי

המוסד התל אביבי מסעדת קיטון שימש ומשמש מאז 1945 בית חם לאוכל היהודי המזרח אירופי. לקראת פסח מציעים במסעדת קיטון תפריט אוכל מוכן מגוון במיוחד, עם טעמים המיוחדים של הבית היהודי. בתפריט החג ניתן למצוא 15 סוגי סלטים, 9 מנות ראשונות, מרק עוף קלאסי עם ארבע תוספות לבחירה, תשע עיקריות, שבע תוספות ומגוון קינוחים.

כך תוכלו לפגוש בתפריט חג המגוון של מסעדת קיטון מנות כמו כבד קצוץ, חזרת אדומה, סלט וולדורף, גפילטע פיש, כרוב ממולא, מרק עוף קלאסי עם קניידלך, שוק אווז בצלייה איטית, לשון עגל, גולאש ביתי, צימעס ועוד מנות רבות נוספות שיכולות להרכיב ארוחת חג מלאה.

גפילטע של קיטון. צילום: דניאל לילה

אתר כלי מטבח בסטייל נוסטלגי

בשל דרישת הלקוחות הבינו במסעדת קיטון שלא רק לאוכל יש תפקיד נוסטלגי אלא גם לכלים. ולכן אספו עבורכם כלים בניחוח של פעם, צלחות כמו לסבתא, סירים אמייל, שיזכירו את הדודה מהקיבוץ ואגרטלים משנות השיעים ועוד כלי מטבח וכלי הגשה שמתחילים בכלי אמייל צבעוניים במגוון צבעים גדלים וגזרות, ממשיכים בכלי הזכוכית שצבעם צבע דבש עמוק, צלחות חרסינה מעוטרות ושאר כלים שיעלו זכרונות לבית סבתא.

מחירים לדוגמה: סיר אמייל 5.5 ליטר 155 שקל, קומקום אמייל 2.5 ליטר 145 שקל, אגרטלי זכוכית מדהימים 160 שקל, כלי דבש 9-15 שקל ועוד כלים רבים נוספים. לכלים יש אתר רכישה נפרד, אך עדיין באופי הייחודי של מסעדת קיטון.


מסעדת קיטון

רחוב דיזינגוף 145, תל אביב.

הזמנות טלפוניות 03-5233679

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*