קוקטיילים לסילבסטר עם וודקה טיטוס

המיקסולוג אוראל לוי מציג קוקטיילים לחגיגות הסילבסטר עם וודקה טיטוס, העשויה בעבודת יד, מתירס ואינה מכילה גלוטן

צילום: יח"צ

המיקסולוג אוראל לוי מציג קוקטיילים לחגיגות הסילבסטר עם וודקה טיטוס. Tito’s handmade Vodka, וודקת אמריקאית, היא מותג הוודקה הנמכר ביותר בארה”ב והצומח ביותר בעולם. הוודקה עשויה בעבודת יד, מתירס ואינה מכילה גלוטן.

Tito’s Drink – הדרינק האהוב על טיטו, אותו הוא שותה כל ערב: 60 מ”ל וודקה, סודה, פרוסת תפוז, פרוסת ליים.

Tito’s Hard wood, soft fruit – קוקטייל שמציין את העבודה הקשה, הדקדקנות והרצינות שטיטו משקיע בייצור וודקה טיטו’ס. משקה רציני ונהדר, סטייל מרטיני “קשוח”: 60 מ”ל וודקה טיטו’ס, 10 מ”ל שרי יבש, קישוט: קליפת לימון.

Tito’s Chilli corn carne – הקוקטייל מייצג את הייחודיות של שימוש התירס כחומר הגלם בוודקה טיטו’ס: 45 מ”ל וודקה טיטו’ס, 15 מ”ל אפרול, 25 מ”ל סירופ תירס, 20 מ”ל ליים, 2 דש תמיסת צ’ילי, קישוט: צ’ילי קטן ותירס יבש.

Tito’s – The Giving Spirit – קוקטייל רך ונעים, המייצג את התרומה לקהילה, הנתינה ואהבת החינם. רכיבים: 45 מ”ל וודקה טיטו’ס, 15 מ”ל וודקה ירוקה טיטו’ס (מתובלת בקליפת אבטיח), 20 מ”ל מיץ אבטיח, 10 מ”ל סירופ גרעיני אבטיח, 20 מ”ל ליים. קישוט: פלח ליים וקליפת מלון.

הוודקה מתאימה לשתייה בפני עצמה, או כבסיס לקוקטיילים רבים. הטעם המתוק הוא יתרון מבחינה זו. אחוז אלכוהול: 40%.

וודקה טיטו’ס יצאה לדרך בשנת 1996 עם החלטתו של בראט בטלר המכונה “טיטו בברידג'”, גיאו-פיזיקאי חובב וודקה מאוסטין, טקסס, שהוא רוצה לייצר את הוודקה הטובה בעולם, וודקה חלקה וטהורה. לאחר ניסויים רבים, באותה שנה הוא החל לייצר ולשווק את הוודקה שלו בעצמו.

כמו המרשם של הוודקה, גם ציוד הייצור תוכנן על ידי טיטו בעצמו, על פי שרטוטים של מזקקות מימי האיסור על שתיית אלכוהול. כדי להבטיח את האיכות, הוא בחר בשיטת ייצור בזיקוק דודי מסורתי במקום בתהליך זיקוק רציף כמו בסוגי וודקה רבים אחרים.

המזקקה של  “טיטו” הייתה מזקקת הבוטיק (craft distillery) הראשונה בארה”ב. מאז קמו לה מתחרים רבים, וכיום קיימות בארה”ב מאות מזקקות כאלה. לדברי Wine Spectator למותג וודקה סופר פרמיום טיטו’ס יש חלק מכריע בהתפתחות ענף זה בארה”ב.

בשנת 2001  שלח טיטו שני בקבוקים מתוצרתו לתחרות World Spirits Competition, שם זכה בשתי מדליות זהב בהחלטה פה אחד של חבר השופטים, כשהוא גובר על 71 מותגי וודקה אחרים. בעקבות זכייה זו החל הזינוק במכירות של הוודקה.

הבקבוק הצנוע עם התווית הפשוטה, שעוצבו גם הם על ידי טיטו עצמו, ממחישים את נחישותו להתמקד בעיקר – איכות הוודקה – ולא להשקיע בסמלים חיצוניים  שרק מייקרים את המשקה.

מחיר – 119 שקל לבקבוק של ליטר. 99 שקל לבקבוק של 700 מ”ל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*