פרש-איט משכה את העתירה נגד קופ”ח מכבי בנוגע להפעלת מזנון במרכז הרפואי הופיין

זאת, לאחר שהעותרת שמעה את המלצת בית המשפט למשוך את עתירתה ואילו מכבי הסכימה לדחות את מועד פינויה מהמזנון עד ל-8 באפריל השנה - מועד מאוחר בהרבה מהמועד בו היתה בן הרוש אמורה לפנות את הנכס

המרכז הרפואי חולון. צילום מסך

הדר בן הרוש, הפועלת באמצעות עוסקת מורשה שכינויה “פרש-איט“, בעלת ידע רקע וניסיון בניהול מתחמי מזון לרבות ניהול מזנונים וקפיטריות, משכה את העתירה שהגישה כנגד קופת חולים מכבי בנוגע להפעלת מזנון במרכז הרפואי הופיין בחולון. במכרז זכתה חברת ג.מ אלונה אספרסו מכפר סבא. בן הרוש שהגיעה למקום השלישי בהליכי המכרז ביקשה מבית המשפט לפסול את זכייתה של החברה ולהכריז עליה כזוכה במכרז. זאת, בטענה לפיה נפלו פגמים מהותיים במסמכי ההצעה ובהצעתה של החברה.

עוד טענה בן הרוש, שהפעילה את המזנון כבר יותר משלוש שנים, כי הצעתה של הזוכה היתה מטעה. בתגובה טענה החברה הזוכה, כי בן הרוש אינה יכולה לזכות במכרז בין משום שהיא אינה עומדת בתנאי הסף ובין משום שיש לפסול את הצעתה מאחר שהיא “אשת קש”. מכבי טענה בתגובתה כי ועדת המכרזים שלה פעלה ללא רבב ואין מקום להתערב בשיקול דעתה.

בסיום הדיון בתיק החליטה בן הרוש, לאחר ששמעה את עמדת והמלצת בית המשפט, למשוך את עתירתה ואילו מכבי הסכימה לדחות את מועד פינויה מהמזנון עד ל-8 באפריל השנה – מועד מאוחר בהרבה מהמועד בו היתה בן הרוש אמורה לפנות את הנכס. בן הרוש חויבה בתשלום הוצאות לכל אחת מהמשיבות – קופת חולים מכבי והחברה הזוכה – בסך 12,500 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*