פסטיבל היין והאוכל Vinum by American Express נודד לכיכר גבעון בתל אביב

פסטיבל היין התל אביבי שהוא חגיגת טעמים איטלקית, יתקיים ב-13-14 ביולי. השנה יוצגו לראשונה גם יקבים בינלאומיים, קולינריה ומוזיקה באווירה אורבנית 

פסטיבל היין והאוכל Vinum by American Express. צילום: שי אלמוג

פסטיבל היין והאוכל התל אביבי Vinum TLV by American express, שהוא חגיגת טעמים איטלקית, יתקיים ב-13-14 ביולי מ-18:00 עד 23:00, בכיכר גבעון, תל אביב. הכניסה חופשית. בשל התרחבותו של הפסטיבל בשנתו החמישית הוא משתדרג ועובר לכיכר – “הפיאצה” של תל אביב.

פסטיבל היין האורבני, בחסות אמריקן אקספרס, יציג השנה הופעות חיות, מבחר יינות גדול יותר ועושר קולינרי הכולל פסטות משובחות מבית ברילה ברוטבי שף, ניחוחות איטלקיים של חבל פיאמונטה וגבינות איכותיות מבית באשר פרומג׳רי באווירה איטלקית. הפסטיבל קלאסי, צבעוני, מגוון ומשלב בתוכו את כל מה שצריך לחוויה האיטלקית המושלמת.

כמו בבירות העולם, גם בתל אביב מקבלים את תחילת הקיץ בפסטיבל יין בלב המטרופולין. המארגנים מבטיחים אירוע חווייתי יחיד מסוגו, שמקיים מסורת של פסטיבלים נחשבים באיטליה ומשלב בין יינות, טעמים והופעות חיות במסגרת חוויה אורבנית.

הכניסה לפסטיבל חופשית והוא מציע יותר מ-20 דוכני יין עם מבחר יינות מסקרן, גבינות, פסטות והופעות חיות. בפסטיבל יציגו מבחר יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק מובחרים, ביניהם: מדבר, ברקן, היוצר, יקב ירושלים, כרמל, תבור, חברת idbbs, יקב יפו, Pasek Winery, Vina Memorias, מזקקת הולנדר, צילינסקי יין, טפרברג, פאר, בן עמי, ולצידם יינות מפירות, עראק ומוחיטו חדשים של יקב כרמל ועוד.

Vinum TLV בחסות אמריקן אקספרס. מקור: אתר הפסטיבל

באי הפסטיבל יוכלו ליהנות בנוסף לבילוי מושלם עם כוס יין, גם מחוויה קולינרית עשירה. בפסטיבל יוצעו מגוון גבינות איכות ייחודיות מבית באשר פרומג׳רי, דוכני פסטות ברטבים איטלקיים משובחים שמתבשלות במקום מבית Barilla. צ׳ורוס מקסיקני במילויים בלתי שגרתיים, עמדות גלידות מיוחדות שישאירו את הקהל רענן גם אחרי כמה טעימות יין, פינת צילום מושלמת בתוך ואן וינטאג׳ פוטוגני במיוחד וכמובן הופעות ו-dj שיקפיץ את האווירה בכיכר גבעון המושלמת לריקודים.

עידו עלמני, מנכ”ל אמריקן אקספרס: “שמחים לקחת חלק בפסטיבל יין ייחודי זה, זאת השנה החמישית. אמריקן אקספרס מעניקה ללקוחותיה הצעות ערך רבות ומגוונות עם דגש על תחומי תרבות, קולינריה ולייף סטייל ובמקביל תומכת בעסקים וביקבים מקומיים. אנו מודים על הזכות לקחת חלק בפסטיבל ולאפשר ללקוחותינו חוויות בילוי המשלבות קולינריה ותרבות”.

במקום יימכרו כרטיסיות טעימות מסוגים שונים, שיכללו גם קבלת כוס יין מזכוכית איתה יעברו בין דוכני היין והאוכל השונים. מכירת כרטיסיות במקום בלבד.

כרטיסיות לטעימות:

4 טעימות יין + ב-89 שקל

4 טעימות יין + מנת פסטה / צלחת גבינות ב-99 שקל.

שלישי – רביעי, 13-14/7, 18:00-23:00.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*