פסטות אורגניות מקמח כוסמין מלא

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה סדרת פסטות מקמח כוסמין אורגני, הכוללת: פטוצ'יני, פוזילי, פנה, ספגטי, פנה טריקולור, פטוצ'יני עם תרד, פטוצ'יני עם ספירולינה ופוזילי עם ספירולינה

פסטות מכוסמין מלא של השדה. צילום: יח"צ
פסטות מכוסמין מלא של השדה. צילום: יח"צ

במיוחד בחורף, פסטה היא אחד המאכלים שהכי כיף לאכול – היא מחממת ומנחמת. יש פסטה באינספור צורות וגוונים ואפשר לעטוף אותה בשלל טעמים ומרקמים. חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה סדרת פסטות מקמח כוסמין אורגני, הכוללת: פטוצ’יני, פוזילי, פנה, ספגטי, פנה טריקולור, פטוצ’יני עם תרד, פטוצ’יני עם ספירולינה ופוזילי עם ספירולינה.

פסטה אורגנית של השדה עם ספירולינה. צילום: יח"צ
פסטה אורגנית של השדה עם ספירולינה. צילום: יח”צ

הפסטות עשויות מרכיבים אורגניים בלבד. משמעות הדבר היא שהפסטות נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים מלאכותיים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית.

בפסטות כוסמין הגלוטן שונה מפסטות מחיטה רגילה (מבחינת המבנה המולקולרי שלו), וכן כמות הסיבים בפסטה גדולה יותר. זו הסיבה, כפי הנראה, לכך שרבים מעידים שפסטות מכוסמין קלות יותר לעיכול. פסטות כוסמין הן מקור מעולה לחלבון (כ-10.5 גרם ל-100 גרם), ויטמינים, מינרלים וסיביים תזונתיים.

במהלך חודש פברואר יערך מבצע “חגיגת כוסמין” מבית השדה – בקניית שני פריטים ממבחר מוצרי הכוסמין, ביניהם: פסטות, ופלים, פתיבר, בייגלה, עוגיות, אובלטים ועוד, תקבלו 50% הנחה על המוצר השני, הזול מביניהם.

מחיר: 19.90 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*