פלורי קיבלה אישור על פטנט לטכנולוגיה שיישומה המיידי הוא קפה מתורבת

טכנולוגיית ביוריאקטור תלת ממד מאפשרת גידול יעיל של תאי צמח למגוון תחומים, מחקלאות ידידותית לסביבה ועד פתרונות לתעשיית הבריאות. הפטנט מסייע למצב את פלורי כחברה מובילה בגידול תאים לתעשיית האגרוטק עם השקת PluriAgtech וקפה מתורבת

הקפה המתורבת של פלורי. מקור: אתר החברה
במהלך אסטרטגי המדגיש את יתרונה החדשני בתחום האגרוטק, חברת פלורי (Pluri) הודיעה ב-11 במרץ השנה על עדכון חשוב לפלטפורמת הקניין הרוחני שלה עם אישור פטנט חדש בתחום האגרוטק. הפטנט, שכותרתו “מערכת לגידול תלת-ממדי של תאי צמח ושיטות שימוש” מייצג פריצת דרך משמעותית בטכנולוגיית הביו-ריאקטור התלת-ממדית הייחודית של פלורי, המאפשרת גידול יעיל של תאי צמח למגוון תחומים, מחקלאות ידידותית לסביבה ועד פתרונות לתעשיית הבריאות.

הטכנולוגיה ליצירת קפה מתורבת. מתוך אתר החברה

יישום מיידי של הפטנט הינו הקפה המתורבת של PluriAgtech. טכנולוגיית גידול התאים בתלת מימד מאפשרת ייצור קפה איכותי תוך שימוש ב-98% פחות מים ו-95% פחות שטחי גידול. הטכנולוגיה של פלורי יכולה גם לתת מענה לפער המתהווה בתחום הבריאות, שכן כחמישית מ-50 אלף הצמחים שבשימוש תעשיית הפארמה כיום נמצאים בסכנת הכחדה.

שוק החקלאות העולמי הוערך ב-133 מיליארד דולר ב-2021 וצפוי לגדול ל-515 מיליארד דולר עד 2030. מסלול צמיחה זה עשוי להציב את הטכנולוגיה החדשה והמוגנת בפטנט של פלורי כמהפכה של ממש בתעשייה חשובה זו.

יקי ינאי, מנכ”ל ונשיא פלורי, אמר: “פטנט זה לא רק מבסס אותנו כחברה מובילה בטכנולוגיית גידול תאים, אלא גם תואם את החזון האסטרטגי שלנו להגדיל את הייצור של מוצרים מבוססי תאים באופן תעשייתי, ולפתוח קשת רחבה של הזדמנויות שוק”.

בהודעת החברה נמסר: “פלטפורמת הקניין הרוחני החזקה של פלורי, שכוללת מעל 140 פטנטים מאושרים ופעילים, היא עדות לתפקידה החלוצי של החברה בתעשיית האגרוטק. פטנט זה, המאושר על ידי משרד הפטנטים הישראלי, נותן לפלורי יתרון תחרותי משמעותי בפיתוח טכנולוגיות חדשניות לחקלאות ידידותית לסביבה ועוד”.

“אנו מאמינים כי פטנט זה ממצב את פלורי כמובילה בטכנולוגיית גידול תאים עבור תעשיית ה-Agtech”, אמר מנכ”ל ונשיא פלורי, יקי ינאי. “הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של PluriAgtech יכולה לשמש למגוון רחב של מוצרי תאי צמח כמו מזון ומשקאות, תרופות, רכיבים ועוד. אנו רואים הזדמנויות רבות בתחום החקלאות, בו פלורי נמצאת בחוד החנית של מתן פתרונות ברי קיימא לאתגרים הגדולים ביותר של האנושות, הן באמצעות המוצרים החדשניים שלנו והן בשיתופי פעולה פוטנציאליים”.

על פלורי ביוטק בע”מ – פורצת את גבולות המדע וההנדסה כדי ליצור מוצרים מבוססי תאים לשימוש מסחרי, והיא חלוצה במהפכת ביוטכנולוגיה המקדמת את רווחת האדם והקיימות הגלובלית. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה, מערכות תלת מימד חדשניות לגידול תאים המוגנות בפטנטים, מקדמים פתרונות חדשניים מבוססי תאים במגוון תחומים – מרפואה ושינויי אקלים ועד מחסור במזון, רווחת בעלי חיים ועוד. השיטה של פלורי מדויקת, יעילה ועקבית מאצווה לאצווה. פלורי פועלת כיום בתחום הרפואה הרגנרטיבית, הפוד-טק והביולוגיה ומציעה שירותי CDMO. מטרת החברה ליצור שותפויות הממנפות את הפלטפורמה הטכנולוגית מבוססת התאים שלה לתעשיות נוספות הדורשות ייצור יעיל והמוני של תאים.


הודעה זו כוללת מידע צופה פני עתיד כמשמעותו על פי חוקי ניירות הערך האמריקאים וכן על פי הוראות ה-Safe Harbor בחוק ה-U.S. Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. לפרטים אודות פסקת המידע צופה פני עתיד על הנוסח המחייב שלה, ראה ההודעה הרשמית באנגלית שפרסמה חברת פלורי אינק והמופיעה באתר הבורסה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*