פיצה סה טו הנפוליטנית הגיעה לשוק פשפשים בתל-אביב

פיצות דקות עם שוליים עבים, במגוון שילובים לא שגרתיים, פיצות בשריות, טבעוניות ואפילו כקינוח

פיצה סה טו הנפוליטנית מגיעה לתל אביב ופותחת סניף חדש בשוק הפשפשים, ומוצעת גם גרסה טבעונית. למי שעדיין לא מכיר, הקונספט הייחודי של הרשת הוא הנגשת תפריט איכותי של פיצות נפוליטניות אותנטיות, לגובה העיניים של בר מסעדה קליל, רענן וכיפי.

הסניף החדש, המעוצב בסגנון כפרי, ממוקם בלב שוק הפשפשים וממשיך את הקו המשלב תפריט עשיר של פיצות משובחות עם אווירת שוק נינוחה, שירות מהיר ומחירים נוחים, כמו ברשתות הפיצה הגדולות.

הסוד המקצועי של סה טו הוא תהליך ההכנה המסורתי עם בצק מחמצת שעובר התפחה במשך 48 שעות, ונאפה בטאבון אבן מיוחד שיובא באיטליה, בטמפרטורה של 450 מעלות, המעניקה לפיצה את המרקם הנפוליטני והארומה המוכרת. לצד זאת הצוות שם דגש על חומרי גלם משובחים: עגבניות המיובאות מאיטליה, גבינות ממחלבות בוטיק מקומיות, וירקות טריים הישר מהשדה.

ומה בתפריט?

פיצות דקות עם שוליים עבים, במגוון שילובים לא שגרתיים, לצד הווריאציות הקלאסיות.

בין המיוחדים של המקום:  מנה הדגל האהובה של פיצה ברוטב פולנטה, מוצרלה טרייה, פטריות, שמן כמהין ופטרוזיליה (68 שקלים). פיצות בשריות כגון פיצה לבנה עם מוצרלה מעושנת בייקון, בצל ירוק ופלפל שחור גרוס (68 שקלים), ופיצה עם פרושוטו – ארוגלה פרמז’ן (72 שקלים).

בנוסף המקום מתהדר בפיצה לקהל טבעוני מגבינת קשיו של חברת בלנדי.

מעבר לתפריט המלוח, יש גם תפריט מפנק של קינוחים מתוקים הכולל:

פיצה כנאפה, עם שערות קדאיף בחמאה, פיסטוקים גרוסים, שוקולד לבן מחית פיסטוק (67 שקלים), פיצה עוגת גבינה, עם שטרוייזל עוגיות ורוטב פירות יער (62 שקלים) ופיצה פאדג׳ שוקולד, לוהט עם שוקולד לבן (59 שקלים).

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*