עשו להם חג שמח: עובדי סיבוס סודקסו חילקו משלוחי מנות בבתי חולים לילדים המאושפזים

המשלוחים שחילקו עובדי סיבוס לילדים המאושפזים הם תרומה לעמותת גדולים מהחיים, המסייעת לשפר את איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם בכל הארץ

חלוקת משלוחי מנות בלניאדו ובהלל יפה על ידי עובדי סיבוס סודקסו

לרגל חג הפורים, עובדי חברת סיבוס סודקסו, המספקת פלטפורמה טכנולוגית בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, רווחה ו-wellbeing עבור עובדי חברות, התנדבו בבתי החולים הילל יפה ולניאדו, וחילקו משלוחי מנות כמצוות החג במחלקות הילדים.

המשלוחים שחילקו עובדי סיבוס לילדים המאושפזים בבית החולים ולבני משפחותיהם הם תרומה לעמותת גדולים מהחיים, המסייעת לשפר את איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם בכל הארץ.

לימור פרי קליין, סמנכ”לית משאבי אנוש בסיבוס סודקסו: “תרומה לקהילה היא אחד מהערכים המובילים את סיבוס סודקסו כחברה ואנו פועלים באופן תמידי כדי לקיים אותו, בין אם בהתנדבויות ובין אם לקידום אג’נדות שחשובות לנו כארגון”.

גדול מהחיים. משלוחי המנות שחילקו עובדי סודקסו

נמסר כי אחריות תאגידית ותרומה לקהילה הם נושאים שנמצאים באופן קבוע על סדר היום של חברת סיבוס סודקסו. בחודש שעבר השיקה החברה את אליפות המחזור הראשונה לחברות בישראל ואילו במהלך חגי תשרי חילקה ללקוחותיה צידניות אשר בתוכן ערכה המכילה כוסות, צלחות וסכום לשימוש רב פעמי, כדי לקדם את השמירה על איכות הסביבה ועולם ירוק יותר.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*