עידית חתמה הסכם לפתיחת מתחם הסעדה לחברת גילת רשתות לווין בפארק דניב בפ”ת

לעובדי גילת רשתות לווין יסופקו מגוון שירותי הסעדה: מסעדה בשרית טרנדית שמגישה מנות פרימיום ובית הקפה חלבי איטלקי של רשת Primo

נטלי כרסנטי - השפית של פרימו. צילום: יח"צ
מימין: שאול רוחם – שף בשרי, קריספל שחף – מנהל אתר בשרי חלבי,
נטלי כרסנטי – השפית של פרימו.צילום: יח”צ

חברת ההסעדה עידית מקבוצת רשת מלונות דן חתמה הסכם לאספקת שירותי ההסעדה לחברת גילת רשתות לווין בפארק דניב פתח תקוה. מתחם ההסעדה, המשתרע על שטח של כ-400 מ”ר, כולל מסעדה בשרית עדכנית ואיכותית שמגישה מנות שף ומנות פרימיום לצד מנות מבית אמא ומיטב המטבח המזרחי ומנות טבעוניות וצמחוניות .

לצד המסעדה הבשרית, ייהנו עובדי גילת גם מבית קפה חלבי – קפה Primo. בית קפה Primo משלב קפה עילית איטלקי בקלייה מוקפדת ומנות חלביות ממטבחו של שף איטלקי. במתחם ההסעדה יוגשו מדי יום ארוחות צהריים לכ-600 סועדים.

בהקמת המסעדה החדשה ובית הקפה השקיעו (ביחד עם חברת גילת) כ-400 אלף שקל בציוד חדש עיצוב ומיתוג.

שלי מנסדורף, מנהלת נכסים ואדמיניסטרציה בחברת גילת רשתות לווין: “אנחנו שמחים מאוד על הקשר עם חברת עידית, שתוך תקופה קצרה למדה את כל הצרכים והדרישות של החברה ואנחנו מברכים על שיתוף הפעולה, רמת השירות הגבוהה, הזמינות, ואיכות המזון שעידית מציגה”.

אסף עמרוסי, מנהל השיווק והמכירות בעידית: “אנו גאים להיות הספק של חברת גילת לויינים והחברות בפארק דינב. רעננו וחידשנו את קונספט המסעדות והתאמנו אותן לרוח התקופה. גייסנו צוות שפים המתמחים באוכל חלבי איטלקי ומנות שף מיוחדות ליצירת חווית הסעדה מקצועית ומדויקת”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*