עידית השיקה קומפלקס הסעדה חדשני בתוך מתקן רפאל בצפון הארץ

המתחם כולל שלוש מסעדות בקונספט של Street food: מסעדת פסטה פיורי מגישה מגוון גדול של פסטות טריות, חומוס ירושלים מגיש חומוס גלילי ומסעדת Edison - מותג המבורגר קצבים שמושק לראשונה

מתחם ההסעדה ברפאל. צילום: יח"צ רפאל 

חברת רפאל בשיתוף חברת ההסעדה עידית מקבוצת רשת מלונות דן השיקו בתחילת השבוע קומפלקס הסעדה חדשני ומעוצב בתוך מתקן רפאל בצפון, הכולל שלוש מסעדות בקונספט של Street food. מסעדת פסטה פיורי מגישה מגוון גדול של פסטות טריות המבושלות במקום, חומוס ירושלים מגיש חומוס גלילי טרי עם מבחר תוספות ומסעדת Edison – מותג המבורגר קצבים שמושק לראשונה על פי אפיון ייחודי.

ה-Food-Court החדש עוצב בסגנון צעיר ועכשווי וכולל גם מתחם ישיבה מעוצב בחוץ. עובדי רפאל יוכלו ליהנות מארוחת צהריים באווירה  קלילה, ונוחה.

מימין: רונן ניסנבאום מנכ”ל מלונות דן, רן כצמן מנכ”ל  עידית, דובב וייס סמנכ”ל תשתיות ברפאל יואב הר-אבן מנכ”ל רפאל. צילום: יח”צ רפאל

דובב וייס, סמנכ״ל, ראש מנהל תשתיות ולוגיסטיקה של רפאל, אמר בטקס הפתיחה: “המתחם הוא שלב ראשון בתוכנית רב שלבית לשדרוג  מערך ההסעדה ברפאל והתאמתו למגמות עכשוויות בשוק ההסעדה והשפעתם על שוק העבודה. הקמת המתחם, בניית מודל התפעול שלו יחד עם עידית וההשקעה בשיפור תשתיות ההסעדה ממחישים את הדגש ששמה הנהלת רפאל על שיפור מתמיד של חווית העובד ברפאל”.

מתחם ההסעדה ברפאל – חומוס ירושלים. צילום: יח”צ רפאל

רן כצמן, מנכ”ל עידית: “מתחם ההסעדה החדש והחדשני יהיה סמן ימני בהסעדת עובדים בישראל. הלקוח העמיד לרשותנו את המתחם היפה ביותר שקיים עם ציוד מקצועי וחדשני מעולם המסעדנות המהירה. גייסנו את מיטב הרשתות והמומחים, כל אחד בתחומו, ליצירת חווית הסעדה מקצועית ומדויקת כמקובל בקמעונאות”.

מתחם ההסעדה ברפאל

 

1 Comment

  1. רני תענוג לשמוע על החדשנות וההצלחה שלך ממש אני שמח בשבילך כל הכבוד
    שווה ביקור
    אבל הקורונה לא מאפשרת
    חיימקה

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*