עובדי סיבוס-סודקסו אספו 21 טונות של ירקות ופירות עבור מעוטי יכולת

העובדים התנדבו במרכז הלוגיסטי של לקט ישראל בגן חיים, שם הם מיינו וארזו את התוצרת החקלאית שמועברת לעמותות שונות ברחבי הארץ

עובדי סיבוס סודקסו מתנדבים בלקט ישראל

עשרות עובדי סיבוס סודקסו התנדבו במרכז הלוגיסטי של לקט ישראל בגן חיים, שם הם מיינו וארזו את התוצרת החקלאית אשר מועברת לעמותות שונות ברחבי הארץ, המסייעות לנזקקים ומעוטי יכולת.

עובדי סיבוס סודקסו לקחו הפסקה מהעבודה היומית, יצאו מהמשרדים הממוזגים, מיינו 21 טונות של פירות וירקות מכל הסוגים ולאחר מכן כאמור ארזו אותם למשלוח עבור נזקקים.

לימור פרי, סמנכלית משאבי אנוש בסיבוס סודקסו, ציינה: ״חשוב לנו כחברה לתרום לקהילה, להירתם ולסייע לאוכלוסיות שידן אינה משגת. עצרנו את שגרת יומנו כדי לעשות טוב ולעזור לחברה ולסביבה שלנו. ההתנדבות והתרומה העניקו סיפוק רב לעובדים שלנו ואנחנו גאים לקחת חלק במיזמים כאלה ועוד רבים אחרים”.

עובדי סיבוס סודקסו מתנדבים בלקט ישראל. צילום: יח”צ

חברת סיבוס סודקסו היא חלק מתאגיד Sodexo העולמי. החברה הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים כמו שיתוף הפעולה עם וולט, רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm, דרך היין, רשת מקדונלד’ס ועוד, המאפשרת מעתה ללקוחותיה לשלם באפליקציית ובאתר מקדונלד’ס באמצעות חשבון הסיבוס.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*