עובדי סניף קפה גרג בקניון גבעתיים מבקשים צו פירוק לחברה

לדברי 23 העובדים, רובם עובדים קבועים וחלקם עובדים זמניים שהועסקו כמלצרים, החברה הפסיקה למעשה להפעיל את בית הקפה בספטמבר השנה ובעליה ומנהלה הורה להם לציין כי בית הקפה נסגר עקב שיפוצים ונעלם, תוך שהוא מותיר אחריו חובות לספקים שונים

צילום מסך

23 עובדי חברת קפה גרג גבעתיים, שניהלה משך כ-7 שנים בית קפה בשם קפה גרג בקניון גבעתיים, הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו פירוק לחברה.

לדברי העובדים, רובם עובדים קבועים וחלקם עובדים זמניים שהועסקו כמלצרים, החברה הפסיקה למעשה להפעיל את בית הקפה בחודש ספטמבר ובעליה ומנהלה הורה להם לציין כי בית הקפה נסגר עקב שיפוצים ונעלם. זאת, תוך שהוא מותיר אחריו חובות רבים לספקים שונים, לבנקים, לקניון גבעתיים ולחברת הראל בגין הפרשות כספי הביטוח של עובדיו.

עוד נאמר בבקשת הפירוק, כי העובדים לא קיבלו שכר עבודה לחודש אוגוסט וחלקם אף לא לחודש יולי, לא קיבלו מכתבי פיטורין, ופשוט נעזבו לנפשם על ידי בעליה של החברה.

עוד נאמר, כי העובדים לא חתמו מעולם על הסכם עבודה כחוק, וכי הראל, שניהלה את קופות הגמל והפיצויים של העובדים עבור החברה, הגישה לאחרונה כנגדה תביעה בסך כ-460 אלף שקל.

לטענת העובדים, לחברה חובות במיליוני שקלים, אין באפשרותה לעמוד בהתחייבויותיה והיא חדלת פירעון. בבקשה נאמר, כי חובותיה של החברה כלפי עובדיה בגין שכר עבודה לשלושת החודשים האחרונים ופיצויי פיטורין לחלקם, וזכויות סוציאליות נוספות, נאמדים במאות אלפי שקלים.

למיטב ידיעתם של העובדים, נאמר בבקשה, בוטל הזיכיון של החברה להפעלת סניף של קפה גרג בקניון גבעתיים.

את תגובת החברה לא ניתן היה להשיג.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*